Re: mail sredni nudny a w ogole to mozesz spelnic dobry uczynek

1. Data: 2000-01-07 07:04:11

Temat: Re: mail sredni nudny a w ogole to mozesz spelnic dobry uczynek
Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

Witam w bardzo dziwny za oknem poranek...

Wśród moich kolegów panuje skrót "ZMBP". TO mówi kobieta jak odchodzi - Zawsze Możemy
Być Przyjaciółmi....
Podobno taki tekst ich totalnie rozwala...

POzdrawiam ciepło,
MagdaL.

----------
Od: bozenakp <b...@p...man.lublin.pl>
Do: p...@n...pl
Data: 6 stycznia 2000 20:49

paula napisał(a) w wiadomości: ...
>mozesz w pelni odwajemnic uczuc i po prostu zostawisz to wszystko czy tez
>zaoferujesz mu przyjazn?
>
>No wlasnie. Jesli odpowiesz mi na tego maila to cieplo o tobie pomysle.
>
>paula

Dobra, trzymam za slowo!
I tak sie juz rozpisalam, wiec , co mi tam..
Ale ad rem : zaproponuje przyjazn! Kiedys byl taki dowcip - jak Francuska
proponuje przyjazn, to znaczy, ze jest to koniec milosci, a jak Angielka
robi to samo , to dopiero poczatek...
Jak z Polkami?
My chyba jestesmy troche bardziej elastyczne ;-) ?

Kubus Fatalista
Bozena

----------

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-07 12:01:26

Od: "Robert" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dlaczego tylko kobiety maja tak mowic a meszczyzni to nie dotyczy ?
Robert

Magdalena Tokarska <t...@c...com.pl> napisał(a) w artykule
<9...@g...newsgate.pl>...

1. Data: 2000-01-07 16:41:54

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <d...@p...onet.pl> napisal:
> Witam
> Dlaczego tylko kobiety maja tak mowic a meszczyzni to nie dotyczy ?
> Robert
Bo jak facet cos nabroi to ma przechlapane, a jak kobieta ... to 'trzeba'
jej wybaczyc.
pa
spider

1. Data: 2000-01-07 22:43:06

Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jak facet cos nabroi to ma przechlapane, a jak kobieta ... to 'trzeba'
> jej wybaczyc.
> pa
> spider
a niby dlaczego, czy kobiety maja jakies szczegolne przywileje?
roza

Mensa i testy na inteligencję...
miłość-przyjażń raz jeszcze
Odp: Do Ani