makijaz-slub

1. Data: 2004-04-08 10:24:48

Temat: makijaz-slub
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Prosze o porade jak zrobic samemu makijaż ślubny?
i co zrobic zeby na zdjeciach ladnie wyjsc, chodzi mi np. o to zeby sie nie
swiecic na zdjeciach
czy moge przed sesja fotograficzna poprawic makijaz z rana tylko??
dziekuje za odpowiedzi
ONka

1. Data: 2004-04-08 10:47:10

Temat: Re: makijaz-slub
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ONka <m...@p...wp.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Prosze o porade jak zrobic samemu makijaż ślubny?

jak to jak? Sprecyzuj pytanie prosze. Jesli na codzien sie nie malujesz, to
odradzam, jesli czujesz sie w tym pewnie, to polecam, zrob dobrze i mocniej
niz zwykle makijaz oczu, przetestuj...na pewno lepsze to, niz pojscie do
niewyprobowanej wizarzystki, co to tu chlapnie niebieskim, tam pociagnie
brazowym.

> i co zrobic zeby na zdjeciach ladnie wyjsc, chodzi mi np. o to zeby sie nie
> swiecic na zdjeciach

puder sypki koniecznie

> czy moge przed sesja fotograficzna poprawic makijaz z rana tylko??

nie.

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-04-08 10:52:49

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> nie.

Dlaczego?
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-04-08 10:55:00

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niz zwykle makijaz oczu, przetestuj...na pewno lepsze to, niz pojscie do
> niewyprobowanej wizarzystki, co to tu chlapnie niebieskim, tam pociagnie

Czasami sie maluje , co do kolorow to sama sobie wybiore chodzi mi o
kosmetyki jakies trwale
czy moglibyscie cos polecic, no i cenowo zeby nie byly za drogie
a gdzie znajde jak sie robi makijaz oczu? bo z tego nie jestem zbyt dobra
a czemu piszesz ze nie moge poprawic? to znaczy ze mam wygladac
nieswiezo?wkoncu to bedzie pare godzin po tym jak zrobie sobie makijaz
ale puder sypki moge ponownie nalozyc??

dziekuje:)
ONka

1. Data: 2004-04-08 11:04:13

Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy moglibyscie cos polecic, no i cenowo zeby nie byly za drogie
Nie wyjdzie ci to i tak drozej niz wizyta u wizazystki?
Ja placilam 90 zl za makijaz slubny...Rewelacyjna kobieta i jej wyczucie...

Ewa

1. Data: 2004-04-08 12:14:31

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym Cie mogła pomalować, za darmo i pięknie - bo bardzo to lubie:) Mam
mnóstwo kosmetyków i kolorów, nie wiem skad jesteś - ja koło Kraka

1. Data: 2004-04-08 12:15:12

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> ja bym Cie mogła pomalować, za darmo i pięknie - bo bardzo to lubie:) Mam
> mnóstwo kosmetyków i kolorów, nie wiem skad jesteś - ja koło Kraka
> Pozdrawiam

ja mieszkam niedaleko Katowic,wiec chyba troche za daleko:(
a czy moglabys mi doradzic widzac moje zdjecie?
szkoda mi wydawac 100 zl na makijaz :(

ONka

1. Data: 2004-04-08 13:43:07

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam że się wtrącam..niedawno przeglądałam stronkę
http://www.wizaz.pl/w-agora/download_thread.php?site
=ogloszenia&bn=ogloszenia_dyskusja&thread=1081367869

pokazują tu makijaże ślubne..może któryś Cię zainteresuje
Pozdrowienia

1. Data: 2004-04-08 14:11:24

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego?

bo bedzie sie swiecic, z reszta u fotografa slubnego powinni jej poprawic,
widzac w obiektywie niedoskonalosci

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-08 14:17:23

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czasami sie maluje , co do kolorow to sama sobie wybiore chodzi mi o
>kosmetyki jakies trwale

noo tak, dwie sprawy: 100 to rzeczywiscie dobrze przeznaczyc na cos innego,
niz makijarz, ktorego nastepnego dnia nie bedzie of kors (np. na dobre
kosmetyki wlasnie), ale z drugiej strony, to jesli niepewnie czujesz sie w
malowaniu, to jednak...sprawa owej stowy jest warta, bo a noz kupisz cos, a
nie bedziesz potrafila ladnie uzyc?

>a czemu piszesz ze nie moge poprawic? to znaczy ze mam wygladac
>nieswiezo?wkoncu to bedzie pare godzin po tym jak zrobie sobie makijaz
>ale puder sypki moge ponownie nalozyc??

ale wlasnie o to mi chodzilo, ze MUSISZ poprawic, coby nieswiezo nie wygladac
(moze zle zrozumialam Twoje pytanie, jesli tak, to sorki)

A moze wyprobuj kosmetykami kolezanek? Tez bym Ciebie chetnie umalowala, no
ale do Szczecina to masz kawalek ;-)))
A moze jakas kolezanka sie zgodzi? Trudno cos doradzac nie widzac buzi,
zdjecie to tez nie to samo...moze popytaj kolezanek wlasnie o wizazystke?

Zdrowki
Hania

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

petrole czy seboradin
nie spłukiwana odżywka (do włosów) do spłukiwania
Re: co ze starymi pasemkami
TAX free- gdzie najtaniej?
Kolczyk w pępku W-wa