Re: malakser i bita smietana

1. Data: 2002-07-30 08:11:23

Temat: Re: malakser i bita smietana
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@a...com (Lilibell555) wrote:

>Wiem ale mi juz Agata wyjasnila :-)))
>U mnie w domu jagody to byly te czarne a borowki to do miesa(ale te ostatnie to
>tylko przetworzone widzialam zawsze)no i potem myslalam,ze te borowki to
>zurawina.
>Pozdr.Dot

...znowu zaczynasz...!!!!!!!!!! :)

Agata

1. Data: 2002-07-30 08:14:01

Temat: Re: malakser i bita smietana (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> wrote:

>Agata

Inna Agata......a z owocami (nazewnictwem) problem pojawia sie
corocznie.....zurawina, borowka, jagoda......itp. Rzeczywiscie
co rejon to pulapka....
AgataW.

1. Data: 2002-08-01 20:49:03

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Inna Agata......

To tak jak bylo w szkole z Dorotami...:-)))
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-08-03 06:38:58

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@a...com (Lilibell555) wrote:

>To tak jak bylo w szkole z Dorotami...:-)))
>Pozdr.Dot

..a my w klasie mieli 5 Ani.....niezle zageszczenie

AgataW

1. Data: 2002-08-03 07:23:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Aug 2002 06:38:58 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>..a my w klasie mieli 5 Ani.....niezle zageszczenie
>
>AgataW

a w mojej szkole podstawowej ja bylam jedyna Krystyna...w srdniej
zdaje sie tez...

KRysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-03 20:31:37

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:k41nkugq9vimg7actbe071re8l8k73ql38@4ax.com...
> On Sat, 03 Aug 2002 06:38:58 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
> wrote:
>
> a w mojej szkole podstawowej ja bylam jedyna Krystyna...w srdniej
> zdaje sie tez...

Dokladnie to samo w moich szkolach z Kamila. Na wszelkich koloniach tez
bylam nie do pomylenia. Nawet w kolejnych firmach bylam jedyna w swoim
rodzaju :-))).

Kamila Pe. (oryginalna)

1. Data: 2002-08-05 07:45:19

Od: "Malina" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w mojej szkole podstawowej ja bylam jedyna Krystyna...w srdniej
> zdaje sie tez...
>
> KRysia
> K.T. - starannie opakowana

Ja na szczescie bylam na wszystkich szczeblach ( a kurcze troche ich bylo)
jedyna Halina (czasem Malina) i bylo mi dobrze wsrod tego morza An,
Agnieszek i Ew.
Malina

1. Data: 2002-08-05 08:27:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Aug 2002 09:45:19 +0200, "Malina" <m...@s...pl>
wrote:

>Ja na szczescie bylam na wszystkich szczeblach ( a kurcze troche ich bylo)
>jedyna Halina (czasem Malina) i bylo mi dobrze wsrod tego morza An,
>Agnieszek i Ew.
> Malina

jak sobie pomysle to i na moich wszystkich szceblach i galeziach
bocznych...tez jedyna Krystyna...a i szczebli i galezi jak
mrowkow...ciekawe z drugiej strony po co mi to bylo ;))

P.S. A tak dla formy, to ja na pierwsze to mam Maria!!!!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-05 09:28:05

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> AgataW

Obawiam sie, ze 11 Elżbiet z mojej klasy nie przebijesz :)))) Qd

1. Data: 2002-08-05 11:02:59

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> wrote:

>Obawiam sie, ze 11 Elżbiet z mojej klasy nie przebijesz :)))) Qd

AgataW

Re: płatki ryżowe
Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
prośba
Re: Co zjesc na Słowacji?
Re: co zrobic z arbuza?