Re: malakser i bita smietana

1. Data: 2002-08-07 09:43:51

Temat: Re: malakser i bita smietana (OT)
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

> ..a my w klasie mieli 5 Ani.....niezle zageszczenie

A u mnie w klasie bylo 5 Monik. Za to bylam jedyna Maria, w podstawowce
i sredniej tez. Dopiero na studiach pojawila sie druga Maria. W moim
roczniku ('77)bylo to imie baaardzo rzadkie, teraz sie znow robi
popularne.

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2002-08-13 03:29:18

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

a w wielu rodzinach latynoskich to wszystkie siostry maja na pierwsze imie
Maria(Marija) w zwiazku z czym wolaja je z drugiego imienia coby sie wszystko
nie pokickalo.Znowuz chlopom to na drugie daja Maria(Jose Maria) ale to i nie
Latynosi tez lubia tak czasem(Rilke na ten przyklad)
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-08-14 12:40:48

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilibell555 wrote:

> [...]
> nie pokickalo.Znowuz chlopom to na drugie daja Maria(Jose Maria) ale to i nie
> Latynosi tez lubia tak czasem(Rilke na ten przyklad)

Nie dziwie sie, ze im sie kicka. Mam 2 siostry (Magdalena i Malgorzata) - a wiec
wszystkie trzy mamy imiona na litere m. I mojej mamie czesto sie myla nasze
imiona ;-)

Pozdrawiam, Maria

Re: płatki ryżowe
Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
prośba
Re: Co zjesc na Słowacji?
Re: co zrobic z arbuza?