małe piersi od czego to zależy?

1. Data: 2005-07-02 08:48:29

Temat: małe piersi od czego to zależy?
Od: "basmar" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam taki pytanie od czego zależy to że akurat ja mam malutkie piersi a
inne moje rówieśniczki (25lat) nie mają takiego problemu a jeżeli nawet to
jest nas zdecydowana mniejszość nie mówiąc już o młodszym pokolenie tj.
15-20lat gdzie prawie tego zjawiska nie ma. Moja mama też nie mogła na to
narzekać więc to chyba nie genetyczne jedyne co mi przychodzi do głowy to
pożywienie bo pochodzę z biednego domu gdzie jedzenie raczej nie było
zbilansowane optymalnie. Dopiero teraz tj. po ślubie wiem co to znaczy
dobrze zjeść choć wcześniej też nie byłam głodzona poprostu było to jedzenie
mało wartościowe jak: parówki, paszteciki, zupki itp. Mam 175 cm wzrostu i
60kg wagi więc nie można mówić że jestem chuda tylko że nie mam tam co bym
chciała a dopiero na niższych partiach ciała tj. biodra, nogi i w dodatku
skłonność do celulitu. W młodości miałam też problemy z tarczycą teraz
podobno jest wszystko ok ale może to miało jakiś wpływ na moja
nieproporcjonalną budowę ciała z powodu czego mam same kompleksy i nie mogę
być szczęśliwa. I jeszcze jedno czytałam gdzieś że po urodzeniu dziecka
piersi mogą urosnąć z A nawet do C czy to możliwe i czy można temu jakoś
pomóc? Tak się składa że jesteśmy właśnie na etapie myślenia o powiększeniu
rodziny a mnie satysfakcjonowała by już miseczka B. Jeżeli zna ktoś
odpowiedź na moje pytania to będę bardzo wdzięczna.
pozdr.

2. Data: 2005-07-02 09:04:34

Temat: Re: małe piersi od czego to zależy?
Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem jakie mogą być przyczyny małych piersi teraz ( ale przypominam
sobie, ze moja kolezanka chora na tarczycę też ma małe piersi a wiekszy
"dół" ). Ale moge Cie pocieszyć, ze kobietom po ciąży często rosną piersi.
Moja mama ma rozmiar C. Miała A... Przyznam, ze sama też liczę na dziecko ;)

3. Data: 2005-07-02 16:34:09

Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Jul 2005 11:04:34 +0200, vati napisał(a):

> [...] Ale moge Cie pocieszyć, ze kobietom po ciąży często rosną piersi.
> Moja mama ma rozmiar C. Miała A... Przyznam, ze sama też liczę na dziecko ;)

Równie wielu kobietom piersi zmalały lub pozostały bez zmian. Więc
specjalnie bym na powiększenie się biustu nie liczyła. :-)

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435]

4. Data: 2005-07-03 11:01:05

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basmar" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam mam taki pytanie od czego zależy to że akurat ja mam malutkie piersi
> inne moje rówieśniczki (25lat) nie mają takiego problemu (...)

natura nie wszystkich jednakowo obdarza:-)
małe piersi to nie powód do zmartwień:-)
przekonałam się, gdy synowa ( maleńkie piersi) urodziła i zaczęła karmić
dziecko (przeszło rok). jeśli na tym polu się sprawdzisz, pewnie znikną
wszelkie kompleksy; piersi są potrzebne do wykarmienia malca a nie do
podziwiania... ważne co ma się w głowie.

Me(L)Isa

5. Data: 2005-07-03 13:11:31

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vati" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem jakie mogą być przyczyny małych piersi teraz ( ale przypominam
> sobie, ze moja kolezanka chora na tarczycę też ma małe piersi a wiekszy
> "dół" ).

Nie łaczyłabym choroby tarczycy z wielkością piersi.
Według waszych standardów u mnie jest akurat odwrotnie
duży biust przy chorej tarczycy. Ja cieszyłabym się z miseczki A.

--
Pozdrawiam Masoneczka
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć,

6. Data: 2005-07-03 13:14:01

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basmar" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> szczęśliwa. I jeszcze jedno czytałam gdzieś że po urodzeniu dziecka
> piersi mogą urosnąć z A nawet do C czy to możliwe

Hmm według mnie to mogą się nieco powiększyć, ale mają tendencję nawrotu
do poprzedniego wyglądu. Przeważnie wzrost piersi to więcej
tkanki tłuszczowej w tym miejscu, a to nie jest mile widziane.

7. Data: 2005-07-03 18:50:56

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa wrote:

> wszelkie kompleksy; piersi są potrzebne do wykarmienia malca a nie do
> podziwiania... ważne co ma się w głowie.

A małe jędrne są na pewno lepsze od większych-obwisłych ;)

--
Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

wysoka temp i powiekszone wezly chlonne na szyi
"za duże serce"
gdzie mozna kupic krew
Lojotokowe zapalenie skory
guzki - badanie diagnostyczne