małosolne - jak zużyć

1. Data: 2005-06-26 14:00:35

Temat: małosolne - jak zużyć
Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

zasypało mnie (mama) małosolnymi. chrupać można, owszem, ale po nastym
już jakby entuzjazm mniejszy. podrzućcie proszę jakiś pomysł na
sałatkę, żeby się nie zmarnowały i nie obrzydły dokumentnie.

z góry dziękuję :-)

--
hmmm

2. Data: 2005-06-26 17:47:43

Temat: Re: małosolne - jak zużyć
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm napisał(a):
> zasypało mnie (mama) małosolnymi. chrupać można, owszem, ale po nastym
> już jakby entuzjazm mniejszy. podrzućcie proszę jakiś pomysł na
> sałatkę, żeby się nie zmarnowały i nie obrzydły dokumentnie.

Z pomidorem, cebulą i oliwą? A może do kartofel salad, czy jak to się
tam pisze?

tapta
GG:4082847

3. Data: 2005-06-27 08:54:47

Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <k...@I...com> napisał w wiadomości
> zasypało mnie (mama) małosolnymi.
>... podrzućcie proszę jakiś pomysł ...
>żeby się nie zmarnowały i nie obrzydły dokumentnie.

Znam dwa przepisy:
- 50 i ogóreczek (powtarzać wielokrotnie aż do wyczerpania się jednego ze
składników)
- 100 i ogóreczek

4. Data: 2005-06-27 09:07:29

Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hmmm napisał:

> zasypało mnie (mama) małosolnymi.

mniaam:) my właśnie czekamy aż się trochę domałosolni
następna porcja, bo po poprzedniej ani śladu.
> podrzućcie proszę jakiś pomysł na
> sałatkę, żeby się nie zmarnowały i nie obrzydły dokumentnie.

do sałatek rybnych wszelakiej maści, np. makrela wędzona, albo tuńczyk,
albo filety ze śledzia(mogą być z puszki), do tego trochę sera
potartego, może być jajko na twardo, trochę cebulki(białej albo zielonej
czyli naci znaczy się) lub koperku, łyżeczka musztardy, albo majonezu no
i ogórki w kostkę pokrojone, pychaa :D

papatki
kanta(czekająca na małosolne)
ps: zawsze można zupę ogórkową zrobić ;)
--
czy to nie czas na małe conieco?
tak to jest właśnie ten czas..

5. Data: 2005-06-27 09:20:04

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zasypało mnie (mama) małosolnymi. chrupać można, owszem, ale po nastym
> już jakby entuzjazm mniejszy. podrzućcie proszę jakiś pomysł na
> sałatkę, żeby się nie zmarnowały i nie obrzydły >dokumentnie.

- ogórki małosolne pokrojone w kostke
- schab pokrojony w kostke usmażony bez tłuszczu, może być grillowany
- mnóstwo posiekanej natki pietruszki
- łyżeczka majonezu

Wymieszać wszystko i sie objadać :-)
Przepis wprawdzie z diety, ale mi wyjątkowo podpasował, często jadam na
obiad z pieczywem chrupkim albo ciemnym.
Zamiast małosolnych można użyć kiszonych albo konserwowych, ze wszystkimi
odmianami smakuje znakomicie.
Pozdrawiam i życzę smacznego
Bunny

dżem - truskawki - pomocy!
co zrobić z żeberkami z konia???
Łosoś - jak podać jak przyżadzić i inne wątpliwości.
Nie wiem co mnie podkusiło... :)
ser do pizzy