Re: mały problem...

From: "P.Sperling" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: mały problem...
Date: Sun, 5 Jan 2003 16:10:48 +0100

Nikita wrote:
> Użytkownik "supcio" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> Ja mam ten sam problem - siłą rzeczy muszę spędzać dużo czasu przy
> komputerze (takie studia) no i mam za swoje.... :(Wypróbowałeś już
> może dostępny w aptekach (cena ok. 5 zł) żel ze świetlkiem Działa
> naprawdę kojąco na oczy. Sa różne wersje tego żelu - np. wersja żelu
> ze świetlkiem i chabrem jest polecana do stosowania osobom pracującym
> z komputerem, prowadzącym przez długi czas samochód, oglądającym
> telewizję .. itd. Preparat usuwa ślady zmęczenia i obrzęki. Działa
> [...]

W pelni moge sie zgodzic z przedmowczynia, z mojego doswiadczenia najlepszy
jest zel do powiek ze swietlikiem firmy Herba Studio. Do dostania w
aptekach, kosztuje chyba 5,50 zl wiec nie wykosztujesz sie. Dla mnie
najskuteczniejszy z kremow pod oczy jest Self Defence Yeux Yves Rochera,
ktory zawiera drobinki rozjasniajace cienie (cena o ile pamietam ok. 60 zl,
ale pewien nie jestem). Musisz pamietac, aby nie nie nakladac kremu pod oczy
zbyt wysoko, az pod same oczy, bo moze wywolywac to podraznienia i
lzawienie. Jak nalozysz jakies 1,5 cm ponizej dolnej krawedzi oka to bedzie
w porzadku. Pamietaj aby stosowac go regularnie, a nie z doskoku. No i
jeszcze jedno, wiem ze brzmi to moze idiotycznie, ale w miare mozliwosci sie
wysypiaj (jesli masz tylko mozliwosci). A jesli nosisz okulary i pracujesz z
komputerem to postaraj sie o maksymalny antyrefleks, zobaczysz ze oczy ci
sie zaczna mniej meczyc, co tez wplynie na zmniejszenie twoich dolegliwosci.

z pozdrowieniami,
Przemo