mały problem...

1. Data: 2003-01-05 11:55:00

Temat: mały problem...
Od: "supcio" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Czy znacie jakiś sposób na pojawiające sie pod oczami cienie i tzw.
"wory", ktore zaczynają mnie powoli wkurzać bo są coraz bardziej widoczne a
jeszcz jakiś czas temu nie mialem z tym problemu...

pozdrawiam

Darek

1. Data: 2003-01-05 12:17:13

Temat: Re: mały problem...
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "supcio" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam! Czy znacie jakiś sposób na pojawiające sie pod oczami cienie i tzw.
> "wory", ktore zaczynają mnie powoli wkurzać bo są coraz bardziej widoczne
> jeszcz jakiś czas temu nie mialem z tym problemu...

ja kupilam sobie takie cenie diora - sa 3 sztuki:

biale - wlasnie do workow pod oczami, a takze korygowania innych rzeczy
oraz 2 roze - jeden bardziej na dzien, drugi bardziej wieczorowy, ale przy
umiejetnym i delikatnym stosowaniu dobry tez na dzien.

bardzo jestem zadowolona z tego zestawu, mam go juz 3 lata i ledwo widac
slas uzywania, mimo, ze uzywam czesto.

1. Data: 2003-01-05 12:18:16

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "wory", ktore zaczynają mnie powoli wkurzać bo są coraz bardziej widoczne
> jeszcz jakiś czas temu nie mialem z tym problemu...

Ja mam ten sam problem - siłą rzeczy muszę spędzać dużo czasu przy
komputerze (takie studia) no i mam za swoje.... :(Wypróbowałeś już może
dostępny w aptekach (cena ok. 5 zł) żel ze świetlkiem Działa naprawdę kojąco
na oczy. Sa różne wersje tego żelu - np. wersja żelu ze świetlkiem i chabrem
jest polecana do stosowania osobom pracującym z komputerem, prowadzącym
przez długi czas samochód, oglądającym telewizję .. itd. Preparat usuwa
ślady zmęczenia i obrzęki. Działa regenerująco i relaksująco. Natomiast
wersja z babką lancetowatą pobudza mikrokrążenie, likwiduje opuchliznę,
zapobiega powstawaniu "worków". Działa też kojąco i rozjaśniająco. Są też
inne wersje. Sam świetlik działa rozjaśnmiająco na cienie. Na cienie
polecany jest też dostępny w aptece żel arnikowy (ok. 7 zł).... Jest też
szereg innych kremów pod oczy dostępnych w drogeriach o działaniu
rozjasniającym, likwidującym cienie i obrzęki.....

1. Data: 2003-01-05 15:10:48

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikita wrote:
> [...]
> innych kremów pod oczy dostępnych w drogeriach o działaniu
> rozjasniającym, likwidującym cienie i obrzęki.....

W pelni moge sie zgodzic z przedmowczynia, z mojego doswiadczenia najlepszy
jest zel do powiek ze swietlikiem firmy Herba Studio. Do dostania w
aptekach, kosztuje chyba 5,50 zl wiec nie wykosztujesz sie. Dla mnie
najskuteczniejszy z kremow pod oczy jest Self Defence Yeux Yves Rochera,
ktory zawiera drobinki rozjasniajace cienie (cena o ile pamietam ok. 60 zl,
ale pewien nie jestem). Musisz pamietac, aby nie nie nakladac kremu pod oczy
zbyt wysoko, az pod same oczy, bo moze wywolywac to podraznienia i
lzawienie. Jak nalozysz jakies 1,5 cm ponizej dolnej krawedzi oka to bedzie
w porzadku. Pamietaj aby stosowac go regularnie, a nie z doskoku. No i
jeszcze jedno, wiem ze brzmi to moze idiotycznie, ale w miare mozliwosci sie
wysypiaj (jesli masz tylko mozliwosci). A jesli nosisz okulary i pracujesz z
komputerem to postaraj sie o maksymalny antyrefleks, zobaczysz ze oczy ci
sie zaczna mniej meczyc, co tez wplynie na zmniejszenie twoich dolegliwosci.

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-05 22:38:37

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam inny problem;
i też z okolic oczu, nie sa to worki pod oczami lecz w zakolach oraz
troche pod oczami nie wiem jak to nazwać fioletowo niebiskie (przebarwienia
czy cos takiego), nie wiem własnie czy to z przemęczenia czy z czegoś , mam
dość jasną karnacje, moze dlatego to jest bardziej widoczne mabe macie na
to jakąś rade i mogli byście mi pomóc bo staje się to coraz bardziej
uciązliwe

1. Data: 2003-01-06 09:01:13

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości

> [...]
> dość jasną karnacje, moze dlatego to jest bardziej widoczne mabe macie na
> to jakąś rade i mogli byście mi pomóc bo staje się to coraz bardziej

Genialnym kosmetykiem, po ktorym znikaja przebarwienia jest krem pod oczy
St. Yves. Nazwy tradycyjnie dokladnie nie pamietam, na pewno cos z Dark
Circles tam bylo:)
Kosztuje 50 zl i dziala! Na mnie i na moja kolezanke przynajmniej.

Takie cienie czasami pojawiaja sie w wyniku odwodnienia organizmu (nie musi
byc silne, czasami bywa po prostu dlugotrwale), ktore moze miec rozne
przyczyny - od nieprawidlowego poziomu hormonow, przez zaburzenia pracy
nerek po... picie zbyt malej ilosci plynow:)
Przechodzi, kiedy jestes wyspana i duzo pijesz?

Kaska

1. Data: 2003-01-06 14:10:24

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> [...]
> zaburzenia pracy nerek po... picie zbyt malej ilosci plynow:)
> Przechodzi, kiedy jestes wyspana i duzo pijesz?

Kaska ma racje, ze moze to byc zaklocenie pracy nerek ktorego innym
symptomem moze byc wieczna potliwosc dloni, lub odwrotnie - ciagla suchosc.
Jesli mialbym cos doradzic, to faktycznie wysypianie sie i ciagle
uzupelnianie poziomu plynow. Nie chodzi aby opijac sie jak wielblad, "raz
dziennie a dobrze", bo nic to nie da, poza zwiekszona diureza. Nos ze soba
butelke wody mineralnej i po prostu pociagaj z niej co jakis czas. Aha,
nawilzaj tez pomieszczenie w ktorym przebywasz, suche powietrze szybko
wyciaga wilgoc z ciala. Nawilzacz za 20 zlotych na kaloryferze wystarczy.

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-06 17:14:27

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawilzaj tez pomieszczenie w ktorym przebywasz, suche powietrze szybko
> wyciaga wilgoc z ciala. Nawilzacz za 20 zlotych na kaloryferze wystarczy.

dzieki za rade na pewno skorzystam ze wszystkich ponieważ rzeczywiście mało
pije, a co do wysypiania się to tez nie za bardzo ale ale postaram sie
wiecej spac no i oczywscie pić :)
pozdrawiam Madzia

1. Data: 2003-01-06 23:07:00

Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze jedno, wiem ze brzmi to moze idiotycznie, ale w miare mozliwosci
sie
> wysypiaj (jesli masz tylko mozliwosci).

hmm, a co, jeżeli tzw. wory pojawiają się zawsze, gdy mam możliwość nieco
dłuższego pospania sobie np.weekend-ok.10-12 godzin (w tygodniu śpię ok.6-7
godzin i wtedy worów brak)?
Nie trzeba tyle spać-powie ktoś. Ale ja tak lubię.
To pewnie problemy z krążeniem limfy albo z nerkami (jakieś badania by się
pewnie przydały, prawda ?)
A może przyjmuję za dużo płynów (średnio: 1-2 kawy, ok. 1,5-2 l herbaty
czerwonej, ok. 1,5 l wody mineralnej niegazowanej)?
Testowałam przeróżne kremy pod oczy: żel ze świetlikiem, krem pod oczy
Soraya, YR Riche Creme Anti-Rides Contour des Yeux czy też YR Bio-Camille
Contour des Yeux Anti-Poches.
Efekty raczej średnie.
A może ktoś stosował żel do pielęgnacji skóry wokół oczu Matisa ?

http://esentia.pl:8080/servlet/SNFProduct?
p_pid=20909&session=538a9cc9ddf0f6ff29bf06c0d2b855e5
b616f503f6edf458b0c5b5ec5
dc3fd87

Opis brzmi zachęcająco.

Pozdrawiam
panda

1. Data: 2003-01-07 08:26:44

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie trzeba tyle spać-powie ktoś. Ale ja tak lubię.
> To pewnie problemy z krążeniem limfy albo z nerkami (jakieś badania by się

Ja wiem? Badania pewnie nie zaszkodza, ale przy tak dlugim snie opuchlizna
jest zupelnie naturalna i tym bym sie na Twoim miejscu nie martwila:)
Trzymaj w lodowce lub w zamrazalniku srebrna lyzeczke (chyba ze masz minus
20 w zamrazalniku, to nie ryzykuj:) ). Kiedy sie obudzisz, poruszaj sie
troszke i przyloz zimna lyzeczke do powiek.
Pomaga.

Kaska

fryzjer w Katowicach
Galeria Centrum