Re: małżeństwa osób chorych psychicznie

Data: 2011-05-28 20:16:49
Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-05-28 22:06, Ikselka pisze:

> Ubezwłasnowolnienie jest ostatecznością - dla ludzi skrajnie
> niepoczytalnych lub w inny sposób zupełnie pozbawionych możliwości wpływu
> na swoje życie.

A nie masz wrażenia, że taki sposób rozumowania może doprowadzić do
swoistej selekcji? Weźmy np.ludzi ze zdiagnozowanymi genami
nowotworowymi - wiesz, jak oni obciążają społeczeństwo? Dlaczego nie iść
dalej i im nie zabronić rozmnażania się?
BTW Czytałaś może kiedyś Konstytucję RP?

> Mówisz o incydentach wśród zdrowych, a ja o prawidłowościach wśród chorych.

Incydenty? Dzieci w domach dziecka, fundusze alimentacyjne, żebracy,
bezdomni - to są wg Ciebie incydenty?

Chyba nie przemyślałaś sobie do końca tej sprawy.

Ewa