Re: mam grupe i co dalej

Data: 2001-08-09 06:24:40
Temat: Re: mam grupe i co dalej
Od: "prusak" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:3B7199E9.7739D2BE@proinfo.pl...

Jacek masz rację pod każdym względem. I powiem jeszcze, jeżeli tylko ON
może, to powinien starać się właśnie o pracę na swoim. Wiem, że to trudne i
nie każdy może tego podjąć się, ale to zawsze lepiej, gdy los, a w tym
przypadku i zarobki, zależą tylko od własnego wkładu pracy i własnej
operatywności, niż od czyjegoś widzimiesie.

Na razie wszyscy skupiamy się na pracy, ale właśnie większość z nas jest w
tzw. wieku produkcyjnym i to jest nam najbliższe. Jednak obecnie powinno
kłaść się coraz większy nacisk właśnie na edukację ON, wręcz zmuszać ON do
nauki i to nauki w normalnych szkołach (o ile to tylko możliwe). Tylko
wykształcony ON ma szansę na znalezienie dobrej i dobrze płatnej pracy i to
obojętnie czy u kogoś czy też we własnej firmie (tak jak np. Ty). Także my
powinniśmy naszym młodym kolegom i koleżankom tłumaczyć, że nauka (edukacja)
to największy skarb, największa wygrana życiowa, jaką mogą otrzymać od
życia.

Jestem wózkowcem i także prowadzę małą, jednoosobową firmę. Może nie mam
zbyt dużych dochodów, ale przynajmniej mam pracę. W moim przypadku nikt nie
chciał mnie zatrudnić, więc musiałem "wziąć los w swoje ręce" (pamiętacie,
kto tak mówił). Czy na tym dobrze wyszedłem? Napewno lepiej, niż gdybym
siedział przed telewizorem i nic nie robił. Przynajmniej mogę poczytać grupę
i czasem coś napisać (raz mądrzejszego, raz głupszego).

Pozdrawiam
Prusak