Re: mam grupe i co dalej

From: "Doughnut" <d...@f...lublin.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: mam grupe i co dalej
Date: Sun, 12 Aug 2001 12:38:14 +0200
<3...@p...pl> <9kt95i$v1q$1@news.lublin.pl>
<3...@p...pl> <9l00e8$6dd$1@news.lublin.pl>
<9l01vv$44n$1@news.tpi.pl> <9l0b2a$lqe$1@news.lublin.pl>
<3...@p...pl> <9l2s3h$dar$1@news.lublin.pl>
<9l3bi6$geu$1@news.tpi.pl> <9l3hig$3ns$1@news.lublin.pl>
<9l5gih$bl8$2@news.tpi.pl>

Sylwio Wspaniala hmmm.... no coz wszystko zalezy od regionow Polski nop
kiedy dowiedzialem ze zwykle piwo Warszawie kosztuje 10 zl a w Lublinie za
0.5 perelka lubelska kosztuje 2.50 to doslownie w szoku bylem .
Ja sam mam rente wysokosci 480 czyli najnizsza krajowa, a dodajac tego
jeszcze zarobki moje czyli mowiac 450 zl wiec widzisz roznica miedzy
lublinem a innymi miastami jest wielka im bardziej tak mi sie wydaje na
zachod Polski tym bardziej jest drogo .
Hmm no wlasnie tak czyli jakies 910 zl z tego czego ida na rachunki tel kom.
oraz na moja emeryture 3 filar tak wiec pratkycznie prawie zostaje bez z
grosza, a co najgorsze ze moge stracic prace, a tego sie wlasnie sie obawiam
.Poniewaz cos takie jest wredne zycie jesli nawet Warszawie sie by znalazla
praca nawet 700 zl to bym pojechal do wawy bo to bylo juz dla mnie bardzo
duzo , a jak wiadomo mozna nam zarobic chyba do 1300 zl jak sie nie myle .
A pozatym coz jak nie mialem pracy to wariowalem i nie wiedzialem co robic
soba dobrze ze mialem gdzie chodzi na sieci za darmo wiec wlasnie . A
pozatym coz kogo obarczac za takie podle zycie nas wszystkich naszych
kochanych rzadzacych w kraju nic ujac nic dodac. Ciekawe co by zrobili gdyby
nagle zarabiali po 1000 zl miesiecznie gdy ich zarobki siegaja czasem do 100
000 zl
hmmmm
Użytkownik "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> telefon. Córka tez ma potrzeby.
> Więc jaka relacja ?
> Okolo 2000 - około 800 złotych opłat, zostaje 1200 zlotych na trzy osoby
> żeby się wyżywić i ubrać oraz na przyjemności..... na miesiąc.
> I jak to się ma do renty i dodatkowej pracy?
> Można to porownać ...?
> Ja po pracy drugi "etat" mam w domu ....
> a przyjemność korespondencji z Wami którą teraz odkryłam. pozostawiam na
> godziny wieczorne albo niedziele i święta albo tak jak było teraz.....
> urlop.
> Nie patrzę na telewizję bo mało co słysze ale wtedy sobie "rozmawiam" z
Wami