mapa

111. Data: 2004-01-09 09:21:25

Temat: Odp: mapa
Od: "Remigiusz Michalczewski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytając wnikliwie wiadomości na grupie pro :) postanowiłam zebrać i
> uporządkować dane dotyczące położenia naszych ogrodów ;). Osoby chętne do
> poddania sie obróbce ;) proszę o podanie:
> nick'u
> miejscowości
> krainy
> dla chętnych imie i nazwisko, może być na priv. Dane będą podane
dobrowolnie co
> znaczy, że ustawa o ochronie danych osobowych będzie przestrzegana.
>
> pozdr
> geograficznie
> Ania

Remigiusz Michalczewski / RADOM

---

112. Data: 2004-01-09 09:30:54

Temat: Re: mapa
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Jan 2004 16:23:10 +0100, "Filip J" <f...@o...pl> wrote:

>Ten czyli który? Ile ich jest w Polsce pomijając te z Kampinosu?
>Południowe okolice Wawy się zgadzają :)

To tylko rzut beretem od Złotokłosu, zdaje się :)

No to zaczynamy formować silną grupę Polski Centralnej. Jeszcze
trochę i przebijemy Śląsk :)

Pozdrawiam,
Anka :)

113. Data: 2004-01-09 09:42:53

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Jan 2004 10:03:11 +0100, t...@i...pl (Tomasz
Łukowski ) wrote:

>Widzisz to Anula? Chyba sie jednak nie zabierzemy jednym kursem. Te szczepki
>rozlozystych i pare innych rarytasow to moze i daloby sie zapakowac na
>przyczepe razem ze storczykami ale po piaskowiec bedziemy musieli jednak
>zrobic drugi kurs :-)

A kto wie ile tego piaskowca nam zostanie do zagospodarowania? To
ja może zamówię Kamaza? Wystarczy? Bo po co tyle kursów robić?
A wziąłeś pod uwagę inne ciekawe-rośliny, hę?

Pozdrawiam organizacyjnie
Anka

114. Data: 2004-01-09 09:51:27

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> A kto wie ile tego piaskowca nam zostanie do zagospodarowania? To
> ja może zamówię Kamaza? Wystarczy? Bo po co tyle kursów robić?
> A wziąłeś pod uwagę inne ciekawe-rośliny, hę?
Inne rosliny mowisz?
Slusznie, bierzmy kamaza i to z przyczepa :-)
Kierowcy powiedz ze bedziemy go wynajmowac czesciej ( przeciez jeszcze ktos
moze nas zaprosic) to powinien dac nam jakis rabat.
> Pozdrawiam organizacyjnie
> Anka
Tomek

115. Data: 2004-01-09 10:15:08

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remigiusz Michalczewski" <r...@w...pl> napisał
w wiadomości news:btlrg9$onq$1@news.onet.pl...

> Remigiusz Michalczewski / RADOM

No proszę :-). To już jest nas pięcioro.

Z pozdrowieniami, Maria

116. Data: 2004-01-09 10:18:51

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl>
napisał w wiadomości

> [...]
> Kierowcy powiedz ze bedziemy go wynajmowac czesciej (
przeciez jeszcze ktos
> moze nas zaprosic) to powinien dac nam jakis rabat.

O matko...

Mario ja też przyjadę i perowskię zasłonię piersią własną;-)

Pozdrawiam
Marta lekko zaniepokojona;-)

117. Data: 2004-01-09 10:30:17

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jan 2004 11:18:51 +0100, "Marta Góra"
<m...@m...pl> wrote:

>przeciez jeszcze ktos

I tym sposobem nie otrzymamy już w życiu żadnego zaproszenia.

>O matko...
>
>Mario ja też przyjadę i perowskię zasłonię piersią własną;-)

E, perovskią już raz wzgardziłam, a była w zasięgu moich łapek.
Co prawda jak mi się drugi raz trafi, to już jej nie ominę, ale
pewnie uda mi się ją nabyć drogą kupna :)
Ale za Tomka nie mogę ręczyć, może jemu się spodoba?

Pozdrawiam,
Anka ;)

118. Data: 2004-01-09 10:44:24

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btlv6d$qkv$...@k...task.gda.pl...

> Mario ja też przyjadę i perowskię zasłonię piersią własną;-)

No to ja chyba tez wpadnę tę zasłonę obejrzeć! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Czyżby pomysł na lokalizację wiosennego spotkania????
J.

119. Data: 2004-01-09 10:53:44

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> E, perovskią już raz wzgardziłam, a była w zasięgu moich łapek.
> Ale za Tomka nie mogę ręczyć, może jemu się spodoba?
Perowskia zaslonieta piersia rzeczywiscie moze wzbudzic moje
zainteresowanie - tak sadze :-)
Anula, czy ona jest z tych rozlozystych bo ostatnio interesuja mnie wlasnie
takie?

> Pozdrawiam,
> Anka ;)
;-) Tomek

120. Data: 2004-01-09 11:02:02

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl>
> napisał w wiadomości

> przeciez jeszcze ktos
>
> O matko...
>
> Mario ja też przyjadę i perowskię zasłonię piersią własną;-)

Nie martw się Marta, przy drugiej posadzę Sabę :-). A przyjechać
możesz, najlepiej z różami :-)).

Z pozdrowieniami, Maria

clematis
Owadozer - znowu klapa