Re: marcinkiewicz sie zakochał!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Date: Sun, 25 Jan 2009 21:59:03 +0100

Dnia Sun, 25 Jan 2009 21:17:36 +0100, medea napisał(a):

> [...]
chany_Marcinkiewicz_porzuca_zone.html

> Beznadziejny to facet, który jako zwykły człowiek nie może sobie znaleźć
> kobiety odpowiadającej jego wymaganiom/ideałom, a "wywindowany na
> piedestał" odbija sobie za wszystkie czasy. Widać, Marcinkiewicz nie
> potrafił, bo o ile pamiętam, jego żona dość nieciekawa.

Znasz ją bliżej, czy tylko z wyglądu?
Bo jeśli tylko z wyglądu, to niczego nie możesz powiedzieć o niej. A jak
widzę - to nie ona poszła w tango, tylko on. To świadczy o człowieku: zero
świadomości wagi własnych zobowiązań, zero honoru.

Wg mnie faciowi odwaliło. Śmieszny, łysiejący, żałosny Don Juan. Wziął się
i zakochał, no, to ci dopiero tatuś, ojciec rodziny, mąż. Co dla takiego
znaczy dane słowo? - tyle, co splunąć.

> I po co było to
> pieprzenie o wspaniałej rodzinnej atmosferze w jego domu? Hipokryta.

Z PiS nic nie wyszło, romans z PO też się nie udał, cóż - taki typ, że
próbuje "życia", gdzie może, bo uważa, że mu się coś od niego ciągle należy
:-/