Re: marysia

From: "Kilgor" <k...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: marysia
Date: 23 Jan 2001 09:54:10 +0100

"Leszek Karlik" <l...@i...nom.pl> wrote in message
news:slrn96p741.ar.leslie@fnord.ideefixe.nom.pl...
> On 22 Jan 2001 11:23:58 +0100, Tutejszy <c...@i...pl> disseminated
foul
> capitalist propaganda:

> Z doswiadczen brak, natomiast dosc duzo czytalem na ten temat, i ZTCW to
> marihuana nie uzaleznia fizycznie. Psychicznie a i owszem, moze.

"Psychicznie" mozna sie uzaleznic od wszystkiego.
Ja jestem na przyklad uzalezniony od jedzenia, picia i oddychania :)

> Amfa byla kiedys do dostania w aptekach na recepte, uzywana podczas II WS,
> a IIRC w Stanach chyba do teraz jest przepisywana. Zreszta jest duzo
> amfopochodnych lekow. Mozna z tego wywnioskowac ze raczej nie uzaleznia
> ostro, tak jak papierosy, kokaina czy heroina.

Amfa nie uzaleznia? Hehe, dobre sobie :))))
Grzyby to syf - odkorowuja. Muchomor moze byc, ale w dobrym towarzystwie.
Od trawy siada pamiec i motywacja. Nagrzanie przechodzi na dobre po kilku
miesiacach (a wraz z nim objawy), ale czy to warto tak caly czas trzezwym
byc i wiecej nic?
To bylo pytanie retoryczne...