masala ??

1. Data: 2004-06-17 06:36:48

Temat: masala ??
Od: "Grzegorz Kulas" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ostatniej wizycie w sklepie z przyprawami kupiłem dwie przyprawy z grupy
masala (gran masala cynamonowa i tortino (chyba bo nie mogę się doczytać)),
zauroczył mnie ich aromat, a teraz chciałbym je wykorzystać, a narazie brak
mi pomysłu, czy ktoś wie jak je wykorzystywać, a najlepiej zna miejsce w
sieci gdzie można o nich poczytać

1. Data: 2004-06-17 07:12:46

Temat: Re: masala ??
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi pomysłu, czy ktoś wie jak je wykorzystywać, a najlepiej zna miejsce w

Wpisz do wyszukiwarki "garam masala" , znajdziesz sporo...
Ja używam do potraw z drobiu:-)
pozdrówka,
Michał

1. Data: 2004-06-17 12:57:20

Od: "eM" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Kulas" przyniosl ze sklepu:

> (...) dwie przyprawy z grupy
> masala (gran masala cynamonowa i tortino (chyba bo nie mogę się
> doczytać)),

hmmm... garam masala

> zauroczył mnie ich aromat, a teraz chciałbym je wykorzystać, a narazie
> brak mi pomysłu, czy ktoś wie jak je wykorzystywać, a najlepiej zna
> miejsce w sieci gdzie można o nich poczytać

Jak garam masala, to cala kuchnia azjatycka, a zwlaszcza Indie, a Indie i
cala kuchnia azjatycka ostatnio widzialam, jak zreszta cala zamorska
kuchnia, o rzut kamieniem stad - w Googlu ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
eM, co tez garam masale kupuje po zapachu

PS. Od sasiadki, co z Indii jest, mam kilka przepisow, to Ci przy czasie tu
na grupe wrzuce, bo dobre :-)

1. Data: 2004-06-17 16:41:50

Od: Monika Zych-Laine <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do samosow!! :)

1. Data: 2004-06-18 23:35:19

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

> Wpisz do wyszukiwarki "garam masala" , znajdziesz sporo...
> Ja używam do potraw z drobiu:-)
> pozdrówka,
> Michał

Ja specjalnie lubię ciemniejsze mięso kurze z grilla, marynowane
wcześniej w jogurcie i garam masala -- czyli letnie wariacje w stylu
Tandoori...
http://www.mrgrill.pl/r-112-tdr.php

Pozdrowienia,

Zbyszek