masło orzechowe

1. Data: 2004-04-12 21:20:55

Temat: masło orzechowe
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myślicie: czy wyszłaby masa do tortu z masła, budyniu i paru łyżek
masła orzechowego?

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-04-12 22:11:10

Temat: Re: masło orzechowe
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Apr 2004 23:20:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *tapta*, w
wiadomości news:<c5f17s$1ld5$1@news2.ipartners.pl> zawarł, co następuje:

> Jak myślicie: czy wyszłaby masa do tortu z masła, budyniu i paru łyżek
> masła orzechowego?

obawiam się, że nawet taki zabieg nie nadaje masie zdolności chodzenia
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-04-13 05:18:48

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> obawiam się, że nawet taki zabieg nie nadaje masie zdolności chodzenia

Ależ ta Pyra zdowcipniała ;-))

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-04-13 08:47:14

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ti`Ana napisał:
> Dnia Mon, 12 Apr 2004 23:20:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *tapta*, w
> wiadomości news:<c5f17s$1ld5$1@news2.ipartners.pl> zawarł, co następuje:

> obawiam się, że nawet taki zabieg nie nadaje masie zdolności chodzenia

Spokojnie; mam jeszcze w zanadrzu odpowiednie zaklęcia...

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-04-13 09:02:50

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Apr 2004 07:18:48 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Kyllyan*, w
wiadomości news:<c5ft7o$rg0$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Ależ ta Pyra zdowcipniała ;-))

to te święta :)
--
[...]

Re: salatka serowa
Ryba w cieście - angielski "fish and chips"
Re: slodkie ziemniaki?
Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
baza sałatki - co dalej?