maszynka do mielenia orzechow

1. Data: 2001-12-31 11:57:57

Temat: Odp: maszynka do mielenia orzechow
Od: "viper" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj do sklepu z artykułami AGD .
Mają tam różne fajne wynalazki.

1. Data: 2001-12-31 12:00:59

Od: "viper" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj dosklepu z artykułami GAD .
Mają tam różne fajne wynalazkinp. maszynka do mielemia mięsa ,orzechów
,szatkownica w jednym .

1. Data: 2002-01-03 11:47:16

Temat: maszynka do mielenia orzechow
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam!
i to jest problem nie do przeskoczenia w naszej kochanej ojczyznie zarowno
teraz jak i kilka lat wstecz.
moja sp. babcia miala tylko jedno takie urzadzenie w wyprawie slubnej i
przez zasiedzenie ma je teraz moja siostra. wiec jak chce sobie zrobic
orzechowiec lub cokolwiek wymagajacego zmielenia orzechow musze do niej
ganiac lub obchodzic sie smakiem.
w sklepach oferuja jakies plastikowe g.... lub na przyssawkach gumowych -
nadaja sie jak wol do karety!
kochani, gdzie mozna kupic porzadna maszynke do orzechow, najlepiej metalowa
przykrecana do stolu/blatu?

skrzacik

1. Data: 2002-01-03 12:21:41

Temat: Re: maszynka do mielenia orzechow
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadaja sie jak wol do karety!
> kochani, gdzie mozna kupic porzadna maszynke do orzechow, najlepiej

W DUCE za czarne pieniądze, albo w jakimś sklepie z artykułami gospodarstwa
domowego...
Hmm ja też miałam dobrą metalową,odziedziczoną, ale się rozpadła niestety -
powiedzmy zmęczenie materiału...
Od tego czasy mam już trzecią i ta jakotako działa... Ja używam jej na
przyssawkę - taka głupia dbałość o blaty kuchenne, ale można też ją
przykręcać do stołu - ma takie coś z zębami wgryzającymi się w dolną stronę
blatu... Uwaga - na pudełku nie widać, ze jest tę takie mocowanie! A tu masz
obrazek http://www.domik.com.pl/pdf/kat_pl0017.pdf
Producentem jest firma domik
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-01-03 12:58:25

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a11ids$kha$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "skrzacik" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach rozpacz moja]
> [...]
stronę
> blatu... Uwaga - na pudełku nie widać, ze jest tę takie mocowanie! A tu

Joanno, bardzo dziekuje za rzeczowa odpowiedz.
Powiedz mi co to DUCE?
Mnie sie kojarzy z Wloskim przywodca z okresu II Wojny Swiatowej, ale
podejrzewam, ze nie o tego faceta chodzi.

bardzo niekumaty skrzacik

1. Data: 2002-01-03 12:59:42

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "viper" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> Zajrzyj do sklepu z artykułami AGD .
> Mają tam różne fajne wynalazki.

No wlasnie, wynalazki, a ja chce miec dzialajce urzedzenie.
Nie upieram sie, ze ma przetrwac tak dlugo jak babcine, ale niech bedzie
dluzej niz dwa-trzy mielenia...

skrzacik

1. Data: 2002-01-03 13:08:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Duka - raczej drogie sklepy z AGD, zlokalizowane w centrach
>handlowych (swojsko zwanych mallami), np. warszawski Klif.

ale jaki tam piekny talerzyk na ser kupilam..dwa w komplecie - 72
zlote!!!!!!!! talerzyk ma ksztalt trojkata wycietego z sera!!!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-03 13:08:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

albo mlynek do kawy?

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-03 13:13:40

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Duka - raczej drogie sklepy z AGD, zlokalizowane w centrach
handlowych (swojsko zwanych mallami), np. warszawski Klif.

K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind
i'm sitting in the fireplace burning up my
t i m e

1. Data: 2002-01-03 13:19:51

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy orzechów nie można przepuscic przez normalną, zwykłą maszynkę do
mielenia mięsa?

pozdrawiam
Basia

Jak juz jestem, to sie pochwale ;)
Dosiego i co tam jeszcze
ogorki po chinsku wytrzymaly bez wekowania !!!
folia alu, hmm... sreberkiem do wewnatrz?
Re: Nalesniki - co ja robie zle???