maszynka do miesa

1. Data: 2005-04-18 11:37:31

Temat: maszynka do miesa
Od: Marian <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos uzywal moze reczna maszynke do mielenia miesa rozmiar 22 (taka
przykrecana na stale srubami do blatu)? Chodzi mi o to, czy nadaje sie do
mielenia surowych korpusow drobiowych wraz z kosteczkami (oczywiscie chodzi
o przygotowanie pokarmu dla psa)?
Mam mozliwosc kupienia czegos takiego w sklepie wysylkowym, stad pytanie.
--
Pozdrawiam!
Marian

1. Data: 2005-04-18 12:02:08

Temat: Re: maszynka do miesa
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Marian wrote:
> [...]
> mielenia surowych korpusow drobiowych wraz z kosteczkami (oczywiscie chodzi
a nie szkoda ci bydlaka? Kości drobiowe są dla psów tabu, grożą śmiercią
lub kalectwem. Chyba, że zetrzesz na proszek.

Waldek

1. Data: 2005-04-18 12:11:13

Od: Marian <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> a nie szkoda ci bydlaka? Kości drobiowe są dla psów tabu, grożą śmiercią
> lub kalectwem. Chyba, że zetrzesz na proszek.
>
> Waldek

Nie, wszystko jest w porzadku. Na drzazgi rozlatuja sie gotowane (pieczone)
kosci drobiowe. Surowe nie, tymbardziej przepuszczone przez maszynke.
Pewnie, ze lepsza bylaby cielecina lub wolowina, ale przy rozmiarach mojej
psiny (owczarek niemiecki) musialbym miec wujka w Ameryce.
--
Pozdrawiam!
Marian

1. Data: 2005-04-18 12:12:58

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości
> a nie szkoda ci bydlaka? Kości drobiowe są dla psów tabu, grożą śmiercią
> lub kalectwem. Chyba, że zetrzesz na proszek.

Przesądy światło ćmiące. Ten pogląd już od dawna nie obowiązuje. A surowe
korpusy drobiowe najlepiej dać psowi sote, bez mielrnia, ale to chyba NTG.
Ale że by byłoTG - zapytuję, czym mielecie mięso? Ja mam bardzo starą
rosyjską maszynkę ręczną i aby w niej cokolwiek zemleć muszę się namęczyć,
że hej. Ponoć można mielić przy pomocy blendera/malaksera, ale czy z tego
nie wychodzi paćka?
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2005-04-18 12:30:06

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że hej. Ponoć można mielić przy pomocy blendera/malaksera, ale czy z tego

blendera nie posiadam, za to od ponad 10 lat elektryczną maszynke zelmera i
bardzo ją sobie chwalę. Co jakis czas (czyt. parę lat) kupuję nowy nożyk i
sitko i wszystko działa jak trzeba, a mielenie nie jest katrogą.
Wcześniej nieświadoma niszczyłam nożyk i sitko mieląc wszystko co popadnie
(znaczy mak, twaróg, suchą bułkę, mięso), ale teraz juz wiem, gdzie tkwił
bład i do mielenia mięsa mam osobno odłożony nożyk i sitko a do pozostałych
rzeczy używam starych nożyków.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-04-18 13:17:49

Od: Marian <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> [...]
> że hej. Ponoć można mielić przy pomocy blendera/malaksera, ale czy z tego
Zgadza sie, mozna nie mielić, ale zmielone moge wymieszać z ryzem, marchewka
itd. Jak bedzie w calosci, to czworonozny konsument wybierze to, co bedzie
chcial.
--
Pozdrawiam!
Marian

1. Data: 2005-04-25 07:37:58

Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d409hk$djq$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> (znaczy mak, twaróg, suchą bułkę, mięso), ale teraz juz wiem, gdzie tkwił
> bład i do mielenia mięsa mam osobno odłożony nożyk i sitko a do

aa to juz wiem dlaczego maszynka (reczna ktorej uzywamy w domu )tak ciezko
idzie, przez nia jest mielone wszystko od lat od miesa do bulki tartej),
pruboje namowic mame na jakos alektryczna czy cos ale na razie bez
rezulatow - jak ma sie ochote na mielone, abo sernik trza sie namenczyc:(

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

zakup kuchenki przez internet pilne