maszynka lepiąca pierogi

31. Data: 2018-12-30 16:29:07

Temat: Re: maszynka lepiąca pierogi
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kżysió <7...@g...com> wrote:

> Dlaczego w Polsce nie są dostepne małe maszynki lepiące pierogi tradycyjne?
>
> Som dostempne. Ja kópiłem jednom bardzo tanio w użendzie stanó cyfilnegu
> jest trochu durza ale takrze umi robić inne fajne żeczy.

:-D

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

32. Data: 2018-12-30 16:30:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Był taki jeden odcinek Kiepskich w Polsacie, jak Kiepski z żoną bawili się
> na sylwestra.
> I tam było właśnie pokazane jak ta zabawa wygląda: to znaczy jak wszyscy
> udają , że się bawią , a wcale się nie bawią.
> To ja już wolę w piżamie, pszy TV, co wcale nie pszeczy lamce szampana, jak
> komu wolno.

Jakie kto ma towarzystwo, taka z nim zabawa.
Ja mam zamiar się bawić.

33. Data: 2018-12-30 18:29:52

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie kto ma towarzystwo, taka z nim zabawa.
> Ja mam zamiar się bawić.

A myślisz , ze pszed TV , w piżamie, to nie można się bawić?
Bywa SUPER.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

34. Data: 2018-12-30 22:00:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> A myślisz , ze pszed TV , w piżamie, to nie można się bawić?

Wolę nago.

> Bywa SUPER.

Bywa? Współczuję.

35. Data: 2018-12-31 10:51:10

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolę nago.

W lato można, ale zimą jednak wybieram loś cieplejszego.

> Bywa? Współczuję.

Taak ty lubisz się biczować masohistko.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

36. Data: 2018-12-31 14:53:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> W lato można, ale zimą jednak wybieram loś cieplejszego.

Ja - kominek.
Nie telewizor.

> Taak ty lubisz się biczować masohistko.

Niom - gadanie z Tobą to masochizm. Nie lubię.

37. Data: 2018-12-31 21:43:16

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja - kominek.
> Nie telewizor.

Bardzo lubisz smog, widzę, nie pierwszy raz.

> Niom - gadanie z Tobą to masochizm. Nie lubię.

Jednak masohistka. Człowiek zdrowy na umyśle , jak mu wadzi nowatorska
ortografia, po prostu mnie nie czyta.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

38. Data: 2019-01-12 14:54:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> https://youtu.be/BSnh242MJY0?t=47

Video unavailable
This video is no longer available because the uploader has closed their
YouTube account.

:-)

Zapraszam na bloga o zdrowym odżywianiu
Coś słodkiego?