matka

161. Data: 2003-09-18 17:38:34

Temat: Re: matka
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena"
> i ja skusisz sie tam przy okazji na ksiazke czy plyte, to solidnie
> przeplacisz:( empik jest potwornie drogi porownujac do merlina.
Hehe, akurat płyty w MM a ksiazki w Merlinie. Wszystko gdzie taniej ;-)
Asia

162. Data: 2003-09-18 17:40:31

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota rena widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
v...

> rozwiniesz ten niewatpliwy skrot myslowy?:)

z koszami na śmieci ;-)
(choć mogę się mylić)

puchaty

163. Data: 2003-09-18 17:43:53

Temat: Re: chleb
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia"
> Tak - ale to moj TZ tego pilnuje, wiec ew. moge go zapytac o szczegoly.
Zapytaj, jak widac nie tylko ja tutaj jestem ciekawa :)

> U mnie wychodzi super - naprawde. Jest moze nieco kruchy (bo nie dodajemy
miodu
> i innych takich), ale bardzo dlugo trzyma swiezosc. Moge podac przepis - jak
> nie zapomne
Będziemy Ci zatem przypominać ;)

> 800 g maki razowej
Typ 2000 czy mniej skoro potem te ziarna?

> Tak przyszlo mi do glowy - a pieczesz z termoobiegiem ? Po czasem to psuje
> chleb (nie wiem czemu).
Dzięki, tym razem sprobuje bez termoobiegu.
Asia

164. Data: 2003-09-18 17:46:57

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "rena"

> Mam nadzieje, że przynajmniej zdajesz sobie sprawe, ze mozesz sie
> mylic

napisalam "w moim mniemaniu" - to jest subiektywne, a wiec moge sie mylic.

165. Data: 2003-09-18 17:48:19

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> U mnie robi to TZ. I nie jest to wcale AZ TAKIE czasochlonne (2x7-10
minut).

moj maz tez jest w tym mistrzem, tylko moze zagniatac wlasciwie tylko w
weekendy:) a 20 minut robienia czegos czego nienawidze, to dla mnie
wiecznosc:)))

166. Data: 2003-09-18 17:48:41

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bkcoiv$2rl8$1@foka1.acn.pl>, ze r...@a...pl
twierdzi...
|Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

|i ja skusisz sie tam przy okazji na ksiazke czy plyte, to solidnie
|przeplacisz:( empik jest potwornie drogi porownujac do merlina.

Kziazki kupuje sie w merlinie i w Amazonie nie w Empiku :)

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

167. Data: 2003-09-18 17:49:03

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z koszami na śmieci ;-)
> (choć mogę się mylić)

no...i...? dalej nie jarze:)

168. Data: 2003-09-18 17:52:57

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS napisala:

>Typ 2000 czy mniej skoro potem te ziarna?

No wlasnie nie jestem pewna - bo w Niemczech to sa chyba troche inne

znaczenia. Maka u mnie to 'Vollkornmehl' i wydaje mi sie, ze to wlasnie 2000,

natomiast te ziarna to juz sie nie nazywa 'Mehl' (maka), tylko
'Vollkornschrott' - nie mam zielonego pojecia, jak to przetlumaczyc na polski
(wczesniej - w Polsce - nie zajmowalam sie wiele gotowaniem, stad brak
slownictwa). W kazdym razie to juz nie wyglada jak maka, tylko sa tam kawalki
ziarna. Sprobuje poszukac dokladniejszego tlumaczenia i wtedy cos blizszego
napisze.

Dunia
(zdezorientowana lingwistycznie ;) )
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

169. Data: 2003-09-18 17:55:01

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

rena napisala:

>minut).
>
>moj maz tez jest w tym mistrzem, tylko moze zagniatac wlasciwie tylko w
>weekendy:)

To upieczcie na zapas - my czesto ten chleb mrozimy i - wlasnie w przypadku

azowca - smakuje wlasciwie tak samo (tylko trzeba rozmrazac 'na powietrzu', a

nie w mikrofalowce).

a 20 minut robienia czegos czego nienawidze, to dla mnie
>wiecznosc:)))

Dla mnie tez :)

Dunia

170. Data: 2003-09-18 17:57:42

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bkca1v$206$1@nemesis.news.tpi.pl>, ze r...@p...fm
twierdzi...

|Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
|
|Sama przyznałaś, że po owoce chodzisz "w tygodniu". Idę o zakład, że inne
|rzeczy też czasem do torby wrzucisz, ale pewnie będziesz się zapierać
|kopytami jak Podgórski.

Przerywajac Wasza urocza dyskusje, wskaze, na podstawie zapisanych
rachunkow ze sklepow (tak, mam zapisane wszystkie wydatki co do
zlotowki) z okresu caly 2002 i 1-6 2003 (potem juz bylo niepotrzebne i
nie robilem)

przez 8 miesiecy 2002 roku zakupy byly robione 4 razy w miesiacu, plus
ekstra wyjazd do Makro raz na 2 miesiace oraz zakupy w zdrowej zywnosci
w sumie 4 razy. pozostale 4 miesiace (lipiec sierpien, pazdziernik i
grudzien) zakupy oprocz duzych hipermarketowych (4 razy w miesiacu) byly
robione jeszcze srednio 3 razy w miesiacu (jakies male rzeczy).

w 2003 roku w styczniu lutym byly zakupy tylko 4 razy w miesiacu, od
marca mamy ok 6 razy, ale to tez duze zakupy. Z malych sa owoce i czasem
jakies dodatki typu maka itp.) i to jest robione 2 razy w tyg.
W tym samym roku podczas spacerow Emilki czasem wpadnie zakup wody albo
soku.

Prasa kupowana w kiosku przeze mnie w drodze do pracy lub w
hipermarkecie w weekend.
Dodatkowo wizyty w Domu Wina raz w miesiacu po regularne zakupy :)

nie licze w tym zakupow mebli, odziezy itp.

K.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich