matka

321. Data: 2003-09-23 15:19:59

Temat: Re: matka
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości
news:bkpmkm$nu2$1@inews.gazeta.pl...
> Bread Machine nie jest niezbedna do upieczenia chleba. Wystarczaja dwie
> zdrowe rece i blat stolu.

I tak ze dwie luźne godzinki, nie?
Kocham pichcić, nie w tym rzecz. Ot, poironizowałam sobie troszkę.

Margola

322. Data: 2003-09-23 16:20:33

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> skrev i
meddelandet
> I tak ze dwie luźne godzinki, nie?
> Kocham pichcić, nie w tym rzecz. Ot, poironizowałam sobie troszkę.

e tam. Samej pracy przy tym jakies 15 minut, rosniecie ciasta to nie jest
praca.

a.

323. Data: 2003-09-23 16:35:53

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:

>I tak ze dwie luźne godzinki, nie?

Nie.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

324. Data: 2003-09-23 16:55:06

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> MOLNARka ... ubawina po pachy wyobrażeniem własnego widoku tygodniowych
> zakupów bez samochodu ... samej wody jest 3 zgrzewki :-)))) ... umarłabym
po
> 3 krokach ;-)

kiedys zabraklo samochodu, maz byl po operacji i nie mogl dzwigac, ale
poszlismy po zakupy zapomniwszy o wszystkim. zrobilismy normalne zakupy i
.......... dobrze, ze byla zima, bo ciagnelam zakupy po sniegu, inaczej nie
uradzilabym:))))) wspominam to z lezka w oku.

325. Data: 2003-09-23 20:23:52

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <3...@n...home.net.pl>, ze g...@h...pl
twierdzi...
|MOLNARka ... ubawina po pachy wyobrażeniem własnego widoku tygodniowych
|zakupów bez samochodu ... samej wody jest 3 zgrzewki :-)))) ... umarłabym po
|3 krokach ;-)

Na zakupy sie jezdzi taksowka :)

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

326. Data: 2003-09-23 20:35:32

Temat: Re: Odp: matka
Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bkpg5o$a13$1@korweta.task.gda.pl>, ze j...@p...gda.pl
twierdzi...
|A u nas sprzątaczka myje klatkę schodową raz na m-c. No i?

To trzeba spojrzec w obowiazki tej sprzataczki. Byc moze sie obija. A
byc moze regulamin jest bezsensownie ulozony.

|A Wasz pan, w razie potrzeby, dostepny cały czas, jak w 'Alternatywy 4' Pan
|Gospodarz przelatuje podległe mu klatki schodowe co 0,5 godz., zbiera
|papierki, myje, pucuje itp. Super. A najprawdopodbniej nie musi, bo
|gospodarze, ich goście, akwizytorzy są bardzo dobrze wychowani.

Tak sobie wychowani sa mieszkancy - zdarza sie roznie (np. jakies
strzelanie petard pomiedzy samochodami przy bloku.

| I do tego
|dom jest otoczony murem/ogrodzeniem z 10 ochroniarzami na ustawicznym
|patrolu?

Nie, nie ma ochroniarzy, jest bramka z domofonem.

|Co nie zmienia faktu że na większości klatek schodowych w
|nieochranianych domach wielorodzinnych dzieje się inaczej. Echchch.

I oczywiscie trzeba zalamac rece.
My mamy zatrudnionego gospodarza, ma w obowiazkach wpisane np.
sprzatanie i po prostu od niego sie tego wymaga.

327. Data: 2003-09-25 07:50:32

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkbtj8$asc$...@n...news.tpi.pl...
> Sugerujesz, że codzienne zaglądanie do sklepu po świeże pieczywo świadczy
> braku umiejętnosci planowania? Dla mnie tygodniowy chleb po prostu nie
> nadaje się do jedzenia, podobnie zresztą jak owoce.

Oj Ewa czepiasz sie. Planowanie jest najważniejsze, a jak dziecko w
poniedziałek poprosi o świeżą drożdżówkę albo pączka jest informowane, że
musi poczekać do soboty.
ROTFL.
A., także ekonomistka z wykształcenia, bez kompleksow z powodu sklerozy i
_nieplanowanych_ wizyt w sklepach

328. Data: 2003-09-25 08:31:53

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <j...@p...gda.pl> skrev i meddelandet

> Oj Ewa czepiasz sie. Planowanie jest najważniejsze, a jak dziecko w
> poniedziałek poprosi o świeżą drożdżówkę albo pączka jest informowane, że
> musi poczekać do soboty.
> ROTFL.

Moje dziecko jak najbardziej, slodkosci i slodycze tylko w soboty. Nic w tym
smiesznego nie widze, dentysta rowniez nie.

A.

329. Data: 2003-09-25 08:47:00

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Oj Ewa czepiasz sie. Planowanie jest najważniejsze, a jak dziecko w
> poniedziałek poprosi o świeżą drożdżówkę albo pączka jest informowane, że
> musi poczekać do soboty.

Czyżbyś nie trzymała w zamrażalniku zapasu świeżutkich drożdżówek i pączków?
:-D
ER

330. Data: 2003-09-25 09:08:47

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bku964$dfn$1@news.onet.pl...

> Moje dziecko jak najbardziej, slodkosci i slodycze tylko w soboty. Nic w
tym
> smiesznego nie widze, dentysta rowniez nie.

A już myślałam, że odpowiesz, że w Szwecji nie ma drożdżówek ;-)
(hint: podstaw pod drożdżówkę
cokolwiek-nie-słodkiego-czego-akurat-nie-ma-w-lodówc
e). Aha, i nie musi to
być dziecko.
ER

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich