matka

331. Data: 2003-09-25 09:16:39

Temat: Re: matka
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@p...fm> skrev i meddelandet
news:bkuaru$mli$2@nemesis.news.tpi.pl...

> (hint: podstaw pod drożdżówkę
> cokolwiek-nie-słodkiego-czego-akurat-nie-ma-w-lodówc
e). Aha, i nie musi to
> być dziecko.

Ewo, pisalam o moim sposobie robienia zakupow. Trudno mi odpowiadac za to,
ze pan maz na przyklad bedzie mial na cos ochote (zjesc lub wypic)....
Calkiem niereformowalna tez nie jestem, wbrew pozorom

A.

332. Data: 2003-09-25 11:58:34

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bku9j4$ile$...@n...news.tpi.pl...
> Czyżbyś nie trzymała w zamrażalniku zapasu świeżutkich drożdżówek i
pączków?
> :-D

Hehe. Kiedyś skusiłam się na kupne mrożone bułki, przeznaczone do upieczenia
we wlasnym piekarniku. Po upieczeniu poslużyły za środek masowego rażenia.
Kamień nie był tak twardy. Dlatego pomna traumatycznych doświadczeń,
planowanie chowam na dno szuflady i z przyjemnością delektuję się
codziennymi świeżymi bułeczkami a'la mój ulubiony gdański "Rogalik".
A.

333. Data: 2003-09-25 12:00:10

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia napisał:

> [...]
> planowanie chowam na dno szuflady i z przyjemnością delektuję się
> codziennymi świeżymi bułeczkami a'la mój ulubiony gdański "Rogalik".

Wiesz, moja siostra, biedaczka, mieszka w Hamburgu. Przyzwyczajona do
polskiego chleba (po drodze do szkoły piekarnia była), ma tam prawdziwy
dramat. Za każdym razem jak tu przyjeżdża, kupuje z 6 bochnów i je tam w
zamrazarce na wielkie okacje trzyma ;-)

Eulalka

334. Data: 2003-09-25 12:17:51

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Wiesz, moja siostra, biedaczka, mieszka w Hamburgu. Przyzwyczajona do
> polskiego chleba (po drodze do szkoły piekarnia była), ma tam prawdziwy
> dramat.

Hm... w Hamburgu masz bardzo duzy wybór pieczywa. Np. bardz dobre
tureckie piekarnie. IMHO chleb lepszy niz z wiekszosci polskich polek a
i wybór wiekszy.
pzdr
agi

335. Data: 2003-09-25 13:02:22

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to ma być??????????
E.

336. Data: 2003-09-25 13:07:27

Od: puchaty <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Eulalka widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> A co to ma być??????????

Że też Eulalko chciało Ci się to wszystko pisać ;-)

puchaty

337. Data: 2003-09-25 13:08:35

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> A co to ma być??????????

Eulalko nie wiem skad Ci sie to wzielo ale to nie to co pisalam.
Ogladam swojego maila przez program pocztowy i przez niusy.onet.pl i
wyswietla sie prawidlowo.
pzdr
agi

338. Data: 2003-09-25 13:29:33

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Że też Eulalko chciało Ci się to wszystko pisać ;-)

Sama się sobie dziwię ;-P

Eulalka

339. Data: 2003-09-25 15:59:31

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż =sve@na= i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Moje dziecko jak najbardziej, slodkosci i slodycze tylko w soboty. Nic w tym
> smiesznego nie widze, dentysta rowniez nie.

A już samo dziecko to nic w tym śmiesznego na pewno nie widzi -
obawiam się, że wręcz przeciwnie :)

--
Wszystkie wypowiedzi są moje, niezmyślane ale i nieprzemyślane.
Z poważaniem - aczkolwiek niekoniecznie poważnie,

340. Data: 2003-09-25 20:00:03

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) napisał:

> Hm... w Hamburgu masz bardzo duzy wybór pieczywa. Np. bardz dobre
> tureckie piekarnie. IMHO chleb lepszy niz z wiekszosci polskich polek a
> i wybór wiekszy.

Bo ty, kochana, w Elblągu nigdy nie byłaś i chleba tamtejszego nie
jadłaś..... a myśmy się tam obok piekarni chowały..... w Gdyni też się
smaczny trafia, ale w Gdańsku już kicha totalna. Wiesz - to tak jak z
kawą - jedni piją arabicę inni robustę, ja wolę nasz chleb, moja siostra
też. A i Makłowicz się z tym zgadza ;-)

Eulalka

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich