Re: matura ustna

Data: 2005-04-25 19:33:45
Temat: Re: matura ustna
Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl>

Użytkownik "zairazki" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d4j811$fl9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Polemizowałbym w części przypadków ;)))

Na myśli miałem tę resztę przypadków :)

> Tak więc proszę o szacunek dla operatora ręcznego niwelatora powierzchni
> gruntowych.

Jeśli ten operator wie, co robi - to taki szacunek żywię.
Wychowany w mieście - stanąłem również za pługiem,
a i machałem widłami
Zapytany dlaczego - odparłem - "bo lubię" (co było i jest prawdą)

Natomiast co do samego początku wątku
Matura ustna - jak każdy inny egzamin - jest połączony ze stresem
Ale - jak i w każdym innym egzaminie - to jest przezentacja SIEBIE
(sama w sobie tematyka prezentacji nie ma takiego znaczenia)

I takie egzaminy - o wiele ważniejsze niż akurat matura - zdajemy
praktycznie codziennie - po prostu jako egzaminy z życia

Do tych egzaminów ma przygotować - między innymi ustna matura
(jak również wszysztkioe poprzednie (wy)(od)powiedzi ustne)