Re: meble kuchenne z IKEI

From: "ZbyszekZ" <z...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: meble kuchenne z IKEI
Date: 12 Dec 2006 23:51:55 -0800

On Dec 9, 8:44 am, "pejurek" <j...@q...rq> wrote:
> Witam
> Ma ktoś doświadczenia z meblami kuchennymi IKEA?
> Czy te mebelki są dobrej jakości i sprawdzają się w użyciu?

Jeśli chodzi o wyorby z IKEA to mam ustalone zdanie, jednorazówki ale
za to drogie.
Nawet "skórzana" (tak był napisane) kanapa poprzecirała się na
złączeniach po niespełna dwu latach.
Czasem coś kupuję z zalożeniem że to na chwilę, a później coś
się kupi na stałe. Nie wiem czy to dobre zalożenie dla mebli
kuchennych.

> I przy okazji, czy szafka pod kuchnię pod zabudowę jest jakoś
> zestandaryzowana i bez problemu samodzielnie zamontuję kuchnię dowolnej
> firmy w takiej szafce samodzielnie?

O ile będzie na ten wymiar, jest kilka standardowych.

--
ZZ@priavte