meble łazienkowe

1. Data: 2002-09-09 12:31:59

Temat: meble łazienkowe
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się gdzie w w-wie można kupić
ładne meble łazienkowe (chodzi mi o szafki na ręczniki i inne przybory)
tylko nie białe, raczej w kolorze aluminiom, szarości z nieprzejżystymi
szklamymi drzwiczkami.
widziałem kiedyś meble firmy Antado, ale nie pamiętam gdzie to było.

pzdr.
Tomek

1. Data: 2002-09-09 13:06:41

Temat: Re: meble łazienkowe
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szklamymi drzwiczkami.
> widziałem kiedyś meble firmy Antado, ale nie pamiętam gdzie to było.

Naturalnie w IKEA! Wiem, bo sama mam zamiar je kupić :) Są wysokie i wąskie
(szerokość chyba ze 30-35 cm), zrobione z jakiejś stali, czy innego metalu
który stal udanie udaje. Mają drzwiczki z piaskowanego szkła i możliwość
zamontowania światełka na górze (ślicznie prześwieca przez to szkło). Półki
są szklane, szafki na nóżkach. Jedna z nich ma ok. 120 cm wys. a druga może
nawet ze 170 cm, w każdym razie fantastycznie wyglądają obie, stojące np. po
obu stronach blatu w który wpuszczona jest umywalka (tak sobie to
przynajmniej wymarzyłam :)) Co do ceny to mniejsza ok. 200 zł, większa ok.
300 zł. Nie znam ani dokładnych cen, ani dokładniejszych wymiarów, ani nawet
nie zapisałam ich nazwy...
Ale są naprawdę extra! :)
Jeśli kupisz, albo chociaż je zobaczysz, to czekam na Twoją opinię!
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-09 13:52:33

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> nie zapisałam ich nazwy...
> Ale są naprawdę extra! :)
> Jeśli kupisz, albo chociaż je zobaczysz, to czekam na Twoją opinię!

tyle zachwytu w Twoich słowach, że chyba jeszcze dzisiaj pojadę obejrzeć.
Dziękuje.
Pozdrawiam,
Tomek

[Spam] Sprzedam dom - Kraków
Listwy przypodłogowe do ukrycia przewodów
podokienniki (okapniki)
PRODIŻ
wiercenie otworów w betonie