Re: meble puszman - opinie ?

From: AKS <o...@N...zag.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: meble puszman - opinie ?
Date: Tue, 01 Aug 2006 11:14:50 +0200

Magdalaena napisał(a):
> W zasadzie jak w tytule.
> Mam ochotę zamówić kanapę KAREN z fotelem i szukam opinii ewentualnych
> użytkowników. Siedziba firmy jest w Sycowie na Dolnym Ślasku.
> W Warszawie dostępne są w sklepach BRW np. w Jupiterze, w Jankach czy na
> Górczewskiej, ale wcześniej o nich nie słyszałam.
> http://www.puszman-meble.com.pl
> Pozdrawiam
> Magdalaena

Witaj,
Ja mam od ponad roku narożnik Bolero.
Były na początku z nim problemy - najpierw ocierała śruba o materiał na
części rozkładanej i łóżko trafiło do wymiany, potem wpadał wózek (część
wysuwana), ponieważ rozjeżdżał się naroznik.
Trochę bylismy źli, ale muszę przyznać, że jakość, szybka reakcja i miła
obsługa zatarła skutecznie złe wrażenia, dlatego też muszę powiedzieć,
że jestem zadowolona z ich mebla. Zamierzam dokupić też pufy.
Uważam, że stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry.
Szczyt marzeń to to nie jest, ale i cena niewysoka.

Pozdrowienia,
AKS