Re: mechanizmy wpływu społecznego

From: Fragile <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: mechanizmy wpływu społecznego
Date: Wed, 06 Jun 2007 12:46:05 -0700
<f41s21$dt2$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@n...googlegroups.com>
<f46ure$ao5$1@nemesis.news.tpi.pl>

On 6 Cze, 20:32, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@n...googlegroups.co
m> :

om> :

om> :

> Aha, znaczy ta grupa nie różni się od poczekalni autobusowej, w której
> przy odpowiedniej teorii/umownej klasyfikacji zachowań można
> zaobserwować "pewne" prawidłowości, np. ludzie siadają, wchodzą,
> wychodzą?

Nie. Ta grupa znacznie różni się od poczekalni autobusowej
(przystanku).
Chociażby tym, że zawsze jest wygodne miejsce siedzące bądź leżące,
'wsiadasz' kiedy chcesz - nie musisz czekać na autobus, sam jesteś się
kierowcą i wybierasz najdogodniejszą trasę, i masz jakiś wpływ na
towarzyszy podróży. (No i wokoło nie ma nieprzyjemnego 'zapachu'
niezbyt czystych ludzi. Jeśli dodamy do tego jeszcze full serwis -
papu, piciu itp. - to jest ok:)
A tak na serio - siadanie, wchodzenie, wychodzenie - te zachowania nie
mają nic wspólnego z celowymi zachowaniami niektórych użytkowników
grup dyskusyjnych.

Fragile