mechanizmy wpływu społecznego

51. Data: 2007-06-04 19:30:31

Temat: Re: mechanizmy wpływu społecznego
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@o...googlegroups.c
om> :

om> :

om> :

> Wydaje mi się, że to Ty mógłbyś być moim studentem.

Tak się pytałem, bo studenci/uczniowie mają tendencję do polaryzacji i
agregacji "innych" tudzież szukania jednolitej zasady działania
"innych", ale taką samą mają osoby z ograniczoną percepcją
rzeczywistości. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

52. Data: 2007-06-04 19:49:00

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Cze, 21:30, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> agregacji "innych" tudzież szukania jednolitej zasady działania
> "innych", ale taką samą mają osoby z ograniczoną percepcją

Masz prawo mieć swoje spostrzeżenia bądź opinie. Czy są one zgodne z
prawdą czy nie, to już odrębny rozdział...

--
Fragile

53. Data: 2007-06-04 20:23:06

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@k...googlegroups.c
om> :

om> :

> Masz prawo mieć swoje spostrzeżenia bądź opinie. Czy są one zgodne z
> prawdą czy nie, to już odrębny rozdział...

Próbuję dojśc skąd u Ciebie takie podejście do mechanizmów działania tej
grupy - jakoś w stronę spiskowej teorii dziejów nie chce mi się iść, bo
za długo siedzę na tej grupie, znam częśc osób itd., itd.. I nadal
obstaję przy tym, że ani postawy, ani cele i zachowania użytkowników psp
nie są jednakowe, czyli nie mogą oni działać razem/jedną metodą na osoby
"obce".

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

54. Data: 2007-06-04 22:48:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):
> [...]
>>> Pozdrawiam

> [...]
> będzie wrażenie chęci udzielenia Ci pomocy i informacji). Oczywiście,
> podadzą Ci parę mechanizmów wpływu społecznego - na odczepnego.

No dokładnie. Jak jednej takiej udzieliliśmy pomocy, to aż do Wiednia
spierdoliła i słuch po niej zaginął.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

55. Data: 2007-06-04 23:03:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie "wyglądasz" na aż tak zawziętego :-)
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Nie wiem, co to znaczy "zawzięty"...

56. Data: 2007-06-05 21:21:10

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 00:48, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> No dokładnie. Jak jednej takiej udzieliliśmy pomocy, to aż do Wiednia
> spierdoliła i słuch po niej zaginął.

Przeszkadza Ci fakt, że ktoś ma drugi dom w Wiedniu i spędza tam ponad
połowę roku?

--
Fragile

57. Data: 2007-06-05 21:44:37

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Cze, 22:23, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@k...googlegroups.c
om> :

om> :

> Próbuję dojśc skąd u Ciebie takie podejście do mechanizmów działania tej
> grupy

Moje podejście jest dość elastyczne, niemniej jednak pewne
prawidłowości można na tej grupie zaobserwować, oczywiście TYLKO u
niektórych użytkowników.

> - jakoś w stronę spiskowej teorii dziejów nie chce mi się iść, bo
> za długo siedzę na tej grupie, znam częśc osób itd., itd..

Ale jaki spisek? W życiu bym tego tak nie nazwała. Grupa po prostu dba
o swoje 'terytorium', stara się dokonywać 'selekcji' 'na wejściu', a
niekiedy rozciąga się to w czasie. To typowe dla każdej grupy
społecznej.

> I nadal
> obstaję przy tym, że ani postawy, ani cele i zachowania użytkowników psp
> nie są jednakowe, czyli nie mogą oni działać razem/jedną metodą na osoby
> "obce".

To prawda. Ani postawy, ani zachowania użytkowników psp nie są
jednakowe. I wcale nie twierdzę, że wszyscy działają jedną metodą.
Wręcz przeciwnie. Działają różnymi metodami. A spora część nie stosuje
przecież żadnych metod.

Fragile

58. Data: 2007-06-06 07:05:03

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Bardzo proszę wymień te metody działania.
Jakies przykłady możesz podać, skoro wiesz że tak jest.

Pozdrawiam
Vicky

59. Data: 2007-06-06 09:35:02

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 09:05, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> przecież żadnych metod.
>
> Bardzo proszę wymień te metody działania.
> Jakies przykłady możesz podać, skoro wiesz że tak jest.

Niestety nie podam żadnych przykładów, z prostej przyczyny -> później
nie będę miała możliwości dalszej ich obserwacji, ponieważ zachowania
ulegną zmianie.

Fragile

60. Data: 2007-06-06 11:23:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...

> Przeszkadza Ci fakt, że ktoś ma drugi dom w Wiedniu i spędza tam ponad
> połowę roku?

Uważasz, że jeśli zapytasz "czy mi coś przeszkadza" i nazwiesz to coś
faktem, to automatycznie skupię się na "przeszkadzaniu" i podświadomie
zaakceptuję etykietkę "fakt" w odniesieniu do kłamstwa które propagujesz ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Szpital psychiatryczny
KSIEZNICZKA ARYJKA