Szpital psychiatryczny

1. Data: 2007-06-02 21:43:31

Temat: Szpital psychiatryczny
Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wyglada lecznie w takim szpitalu osoby ktora chce popełnic samobojstwo ?
ja znam tylko teorie ze podaje sie jakies leki ktora sa w rodzaju "kajdanki
na mózgu" a jak ktos sie zle zachowuje to podaje mu sie jakas substancje do
mozgu ktora wydłuza czas i zamyka w pustym pomieszczeniu na kilka godzin,
czy to prawda ?

2. Data: 2007-06-02 22:17:53

Temat: Re: Szpital psychiatryczny
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian; <f3soba$dc0$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> mozgu ktora wydłuza czas i zamyka w pustym pomieszczeniu na kilka godzin,

W W-wie straszy się jeszcze niepotulnych przeniesieniem do szpitala pod
Białymstokiem, ale pewnie nie dlatego, że tam są jakieś straszne
warunki, ale dla nazwy, która groźnie brzmi (chwilowo nazwa wyleciała mi
z głowy). ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

3. Data: 2007-06-02 22:42:29

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 23:43, "Damian" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> mozgu ktora wydłuza czas i zamyka w pustym pomieszczeniu na kilka godzin,

Leczenie pacjentów mających myśli samobójcze lub mających za sobą
próby samobójcze zależy od WIELU czynników, m.in. od tego, na JAKĄ
CHOROBĘ/ZABURZENIE cierpi pacjent.

--
Fragile

4. Data: 2007-06-02 23:33:05

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian wrote:
> [...]
> mozgu ktora wydłuza czas i zamyka w pustym pomieszczeniu na kilka godzin,

A dlaczego chcesz popełnić samobójstwo?
--
assembler

5. Data: 2007-06-03 07:53:46

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "kajdanki na mózgu" a jak ktos sie zle zachowuje to podaje mu sie jakas
> substancje do mozgu ktora wydłuza czas i zamyka w pustym pomieszczeniu na
Chce czy próbowała? Maleńka różnica.
Dla pierwszych terapia z psychiatrą, dla drugich (jak już odratują) terapia
z psychiatrą plus jeśli potrzeba antydepresyjne.
Mnie tam nikt nie faszerował lekami ani nie zamykał w pustych
pomieszczeniach..Chyba, że coś się pozmieniało..

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

6. Data: 2007-06-03 07:59:50

Od: "a" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

eeeee..... dostaniesz leki, pojdziesz na sale i nikt nie bedzie sie Toba
interesowal
ew. pojdziesz na pasy gdy bedziesz brykal...... wszystko.

Im nizej tym prosciej i brutalniej.

7. Data: 2007-06-03 08:37:18

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "kajdanki na mózgu" a jak ktos sie zle zachowuje to podaje mu sie jakas
> substancje do mozgu ktora wydłuza czas i zamyka w pustym pomieszczeniu na

Zarejestruj się do psychologa i psychiatry.
Pogadaj z nimi.
Myślenie o śmierci a próby samobójcze to dwie różne sprawy.
Wszystko zalezy od osobowości i od tego w jaki sposób o tym myślisz
(jaki jest powód).
Jeśli miałeś już jakieś próby to im szybciej podejmiesz leczenie tym
lepiej.
Nie myśl o tym w kategoriach szpitala psychiatrycznego.
Jeśli Twoje postępowanie zagraża Twojemu życiu albo życiu innych wtedy
lekarz może postanowić o leczeniu szpitalnym (ale też niekoniecznie). W
innych wypadkach przeważnie trafia się na psychoterapię indywidualną bądź
grupową.

Pozdrawiam
Vicky

8. Data: 2007-06-03 09:17:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> lekarz może postanowić o leczeniu szpitalnym (ale też niekoniecznie). W
> innych wypadkach przeważnie trafia się na psychoterapię indywidualną bądź

Jesteś psychologiem? Nie socjologiem?

9. Data: 2007-06-03 16:07:07

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisał(a):
> [...]
> mozgu ktora wydłuza czas i zamyka w pustym pomieszczeniu na kilka godzin,

Fantazjujesz albo powtarzasz teorie zasłyszane na ławce pod blokiem
tudzież w szkolnej ławce. Skądinąd wielu "wariatów" chętnie poddałoby
się podobnym praktykom - osią większości zaburzeń jest zaniżona
samoocena, a takie zaangażowanie innych w problem danej osoby
dowartościowało by delikwenta we własnych oczach.

Rzeczywistość jest jak zwykle o wiele mniej sensacyjna i odzwierciedla w
pewnym sensie ogólny tumiwisizm przeplatany momentami żywszej interakcji
:) .

10. Data: 2007-06-03 17:37:14

Od: "a" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywistość jest jak zwykle o wiele mniej sensacyjna i odzwierciedla w
> pewnym sensie ogólny tumiwisizm przeplatany momentami żywszej interakcji

ale ujales te prawde..lol.... gratulacje

Jarek .

KSIEZNICZKA ARYJKA
Z hipokryzji GazWybu
Europo WYPIERDALAJ!!!!!!!!!!!!! !