'media styl'

1. Data: 2002-10-06 16:12:44

Temat: 'media styl'
Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
w polowie pazdziernika ma sie ukazac pierwszy nr gazetki 'media styl'.
naczelna jest barbara mietkowska (naczelna zamknietego'votre beaute').
generalnie okipa ma byc w wiekszosci ta sama... mi 'vb' brakuje - zobaczymy
jak to pisemko bedzie wygladac. jesli ktoras z Was wypatrzy i zakupi je
juz - prosze, podzielcie sie uwagami...
pozdrowka,
dagmara

1. Data: 2002-10-06 16:13:31

Temat: Re: 'media styl'
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" d. " wrote:

> [...]
> zobaczymy jak to pisemko bedzie wygladac. jesli ktoras z Was wypatrzy
> i zakupi je juz - prosze, podzielcie sie uwagami...

mają jakąś stronke, ktoich wydaje, skąd masz to optymistyczne info? :)
--

Lia

1. Data: 2002-10-06 16:23:05

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
mają jakąś stronke, ktoich wydaje, skąd masz to optymistyczne info? :)

> Lia

we wrzesniowym pressie pisali, na jedenastej stronie :))
d.

1. Data: 2002-10-06 16:23:57

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" d. " wrote:

> we wrzesniowym pressie pisali, na jedenastej stronie :))
> d.

thx, zaraz oblukam,
i wychodzi ze nalezy jednak czytac gazetki od deski do deski :)
--

Lia

1. Data: 2002-10-06 16:25:38

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> we wrzesniowym pressie pisali, na jedenastej stronie :))

przepraszam, w 'presie' polskim chyba, bo przez jedno 's' :)
d.

1. Data: 2002-10-06 16:28:13

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> thx, zaraz oblukam,
> i wychodzi ze nalezy jednak czytac gazetki od deski do deski :)
Lia

akurat nowinki warto, bo mozna blysnac na grupce :))
pozdrawiam slonecznie :)
d.

1. Data: 2002-10-07 00:39:14

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"d." <d...@w...pl> wrote in news:anpo45$5s2$1@foka.acn.pl:

> przepraszam, w 'presie' polskim chyba, bo przez jedno 's' :)

no to chyba 'pressie' ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Smalec - ostatnia nadzieja bialych.

1. Data: 2002-10-07 07:27:38

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" napisał
> no to chyba 'pressie' ;-)

no 'pressie', 'presie', ale wczoraj dziwne klimaty sie mnie trzymaly :)
pozdrowionka ciepluchne,
d.

1. Data: 2002-10-07 07:44:43

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d." napisał
> no 'pressie', 'presie', ale wczoraj dziwne klimaty sie mnie trzymaly :)
> pozdrowionka ciepluchne,

wrrrrrr, i jak mnie tu nie bic? :) caps robi na mnie wrazenie, wiec pod
wrazeniem majestatu nie powinnam literowkowac -
'PRESSIE'...
d.

1. Data: 2002-10-12 16:10:36

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naczelna jest barbara mietkowska (naczelna zamknietego'votre beaute').
> generalnie okipa ma byc w wiekszosci ta sama... mi 'vb' brakuje -

Jestem bardzo ciekawa, dzieki za informacje

Hanuś

Pryszcze!!!!!Syfy!!!!Swi nstwa!!!!
Witam wszystkich:)
podkład - eris/soraya