medycyna

1. Data: 2006-11-20 11:34:30

Temat: medycyna
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

coś na migrene

2. Data: 2006-11-20 12:05:50

Temat: Re: medycyna
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ejs3r8$gbh$1@news.lublin.pl...
> coś na migrene
Bardzo wielu ludziom na bóle migrenowe głowy pomagają oliwki. Najzdrowsza
roślina hodowana przez człowieka z mnóstwem mikroelementów, soli mineralnych
i pierwiastków śladowych.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-11-20 18:29:17

Od: "lotaria" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):
> co? na migrene

Ja z migreną walczę w następujący spośób: poduszka na głowę,
ciemny pokój i coś od bólu najlepiej ketonal, bo inne słabsze nie
pomagają, poza tym staram się nie dopuścić do dużego bólu.

4. Data: 2006-11-20 19:24:06

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja z migreną walczę w następujący spośób: poduszka na głowę,
> ciemny pokój i coś od bólu najlepiej ketonal, bo inne słabsze nie
> pomagają, poza tym staram się nie dopuścić do dużego bólu.

http://www.hydrokolonoterapia.pl/index.php?ho=hydro
"......natomiast nie dostrzegamy wpływu dysfunkcji okrężnicy na występowanie
chorób skórnych, NAPADOWYCH BÓLÓW GŁOWY, astmy i nadciśnienia, chorób
kobiecych, stanów zapalnych gruczołu krokowego, jak i różnych depresji"...

P.S. Czy ktoś odpowiedziec na dwie nurtujące kwestie:

1) w miarę rozsądnie opisać mechanizm powstawania " bólu głowy" ?
2) wyjaśnić dlaczego większość leków na ból głowy ma działanie:
a) powodujące rozrzedzenie krwi np. "Ibuprom"
b) ogłupianie układu nerwowego w postaci "blokowania" impulsów
bólowych docierających do mózgu,
czyli jego oszukiwania.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl