mercilon

1. Data: 2001-09-03 19:30:12

Temat: mercilon
Od: "A_K" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos uzywa tego srodka? Jakie sa wasze opinie?

2. Data: 2001-09-03 23:03:26

Temat: Re: mercilon
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"A_K" <> skrev i meddelandet news:9n0ltj$pid$1@news.tpi.pl...
> Czy ktos uzywa tego srodka? Jakie sa wasze opinie?

Ma ma wiele przeciwskazan. Zdecydowanie odradzam.
magda

3. Data: 2001-09-03 23:11:46

Od: "Looki" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A_K"
Czy ktos uzywa tego srodka? Jakie sa wasze opinie?

rosnie duza pupa
Lookii

4. Data: 2001-09-04 05:10:34

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looki" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "A_K"
> Czy ktos uzywa tego srodka? Jakie sa wasze opinie?
> >
> rosnie duza pupa

może i rosnie, jak ktos pigulke przegryza 2 pączkami...
to, ze od pigulek sie tyje to juz dawno nieaktualne, tylo sie kiedys, jak
zawieraly ze 20 razy wieksza dawke hormonow a akurat mercilon zawiera ich
chyba najmniej.

podsumowujac - mi przez prawie rok zadnich literek nie przybylo ;-)

pozdrawiam
Basia

5. Data: 2001-09-04 05:13:36

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości news:9n11hc$aah$1@news.onet.pl...

> Ma ma wiele przeciwskazan. Zdecydowanie odradzam.

ma tyle przeciwskazan, co i wszystkie inne srodki hormonalne a piszesz tak,
jakby akurat ta pigulka byla szczegolnie zla.
Wiadomo, ze jak ktos pali, ma zylaki, klopoty z wątroba nie moze stosować
pigulek, ale akurat mercilon nie wykazuje zwiekszonej szkodliwosci, tym
bardziej, ze zawiera bardzo male dawki hormonów.

pozdrawiam
Basia

6. Data: 2001-09-04 05:15:39

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A_K" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos uzywa tego srodka? Jakie sa wasze opinie?

Używam blisko rok, nigdy nie miałam przejść pod tytulem mdłosci itp, nie
tyje, wyniki mi sie nie pogorszyly (proby wątrobowe), tylko przyglądam się
nogom, bo mam wrażenie, że przybyło mi "pajączków" na łydkach.

pozdrawiam
Basia

7. Data: 2001-09-04 08:35:45

Od: Asia Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looki"
> rosnie duza pupa

Hmm, ja schudłam, prawdopodobnie dzęki Mercilonowi:-)
Dużo:)
Asia

8. Data: 2001-09-04 11:10:40

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości news:9n2c93$hvc$1@news.onet.pl...

,

> A czy wszystkie inne srodki hormonalne sa przeciwwskazane, jesli planuje
> sie lezenie w lozku przez co najmniej tydzien? (NP. podczas grypy???)

qrcze, nie rozumiem pytania...co ma lezenie do hormonow (to znaczy ma, ale w
innym sensie..;-))

Basia

9. Data: 2001-09-04 11:12:54

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2001-09-04 13:32:30

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w

> qrcze, nie rozumiem pytania...co ma lezenie do hormonow (to znaczy ma,

Barbara: "ma tyle przeciwskazan, co i wszystkie inne srodki hormonalne a
piszesz tak,
jakby akurat ta pigulka byla szczegolnie zla."

W Szwecji juz sie jej nie przepisuje, bo bylo kilka przypadkow
smiertelnych. A o odstawieniu w przypadku np. choroby i *lezenia w
lozku* przez tydzien mozna przeczytac w ulotce od producenta / ksiazce z
lekami. (Chodzi o zakrzepice.) Na szczescie tak grozne nie sa "wszystkie
inne srodki hormonalne" jak piszesz. Zroda? Jesli znasz szwedzki, to
sluze.

magda

cipramil
Ból w uchu od 8 tygodni..............