miesniak - operacja :(

11. Data: 2005-05-13 23:57:21

Temat: Re: miesniak - operacja :(
Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 13 May 2005 20:07:45 +0200, Mała Mi napisał(a):

> A bez macicy nie można sobie życia ułożyć ???

Bez macicy kobieta nie odczuwa ochoty na seks, nie ma orgazmu.

> Nie, nie sądzę, że lepiej jest umrzeć niż poddać się prostej operacji.
> Ale słyszałam o kobietach, które umiearały właśnie dlatego,
> że hołdowały dziwnemu zabobonowi, iż macicy bez względu
> na wszystko nie wolno dać sobie wyciąć.
> W bardzo wielu przypadkach taka operacja jest po prostu konieczna.

Oczywiście, że w wielu przypadkach taka operacja jest potrzebna.
Matka tej koleżanki miała podobno dużego mięśniaka i jej macice wycięli.
Ale na brzuchu ma podobno okropną bliznę, która "jedzie" przez cały
brzuch. Zresztą miała juz 4 dzieci, więc dla niej i dla tych dzieci może
było lepiej, że jej macicę wycięli.

> Ciekawi mnie na jakiej podstawie uznałaś,
> że lekarz mamy autora postu to ten zły i "wpuszcza ją w maliny".
> Przecież absolutnie nic nie wiesz o przypadku.

O tym przypadku nic nie wiem, ale o przypadku mojej koleżanki wiem.
Ordynator w szpitalu na Madalińskiego, jak zapytała, czy byłaby możliwość
operacji laserem, (jest jakaś nowa metoda) gadał coś, gadał, a między
zdaniami wybełkotał: "zapłaci pani to porozmawiamy: !!
W tym szpitalu jej bez dodatkowych badań chcieli od razu macicę wycinać.
Na dodatek ordynator siedział w niezbyt czystym ubraniu i bez fartucha
lekarskiego!!
A pani doktór w prywatnej przychodni, która ma podpisany kontrakt z NFZ
zapewniła, że jej żadnej macicy nie będą wycinali, że tylko wyczyszczą i
ze może iść do szpitala jakiego tylko chce. Koleżanka pójdzie na Karową.

Przy okazji zapytam:
Czy to teraz taka moda, że lekarze i pielęgniarki w przychodniach nie mają
na sobie bialutkich fartuchów? W normalnych ciuchach chodzą.

> O lekarzu też nie. Nie wiesz nawet, czy przypadkiem nie był kobietą. ;-)
> A tak w ogóle, to chyba Ci umknęło, że nie o zasadność
> tej operacji w pytaniu chodziło.

Faktycznie :-(

Basia

12. Data: 2005-05-14 04:45:55

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" napisała ...

> Bez macicy kobieta nie odczuwa ochoty na seks, nie ma orgazmu.

A kto Ci takich bzdur naopowiadał ?
To kwestia mózgu i hormonów (te w razie czego
można uzupełniać). Macica nie ma absolutnie nic
wspólnego z przyjemnością płynącą z seksu.
Znam kilka kobiet po takiej operacji, wszystkie
uprawiają seks i to z przyjemnością.
Niektóre nawet chwalą sobie brak stresu
pt. "a jak zajdę w ciążę". ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

13. Data: 2005-05-18 00:36:08

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 14 May 2005 06:45:55 +0200, Mała Mi napisał(a):

> A kto Ci takich bzdur naopowiadał ?
> To kwestia mózgu i hormonów (te w razie czego
> można uzupełniać). Macica nie ma absolutnie nic
> wspólnego z przyjemnością płynącą z seksu.

Badania nad fizjologią orgazmu kobiety pozwoliły ustalić, że w czasie
szczytowania dochodzi do skurczów mięśni pochwy, szyjki macicy i samej
macicy. Jest ich od kilku do kilkunastu i następują co 0.8 sekundy.

> Znam kilka kobiet po takiej operacji, wszystkie
> uprawiają seks i to z przyjemnością.
> Niektóre nawet chwalą sobie brak stresu
> pt. "a jak zajdę w ciążę". ;-)

:-)

Basia

Amoxycilinum i grzybica.
ubite żebra
refluks żołądkowo-przełykowy
Chrapanie
Do czego lepszy spiritus rektyfikowany a do czego salicylowy ?