mikrofala - raz jeszcze

1. Data: 2006-02-11 00:17:20

Temat: mikrofala - raz jeszcze
Od: "andre" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

pogooglalem troche i widze, ze grill kwarcowy, a nie tradycyjny, a do tego
talerz crisp, co by sobie np. pizze czy frytki dobrze zrobic. sek w tym, ze
mam do wydania okolo 400 zl (500 to jest absolutny max, ktorego wczesniej w
ogole nie bralem pod uwage) i niestety nie widze mozliwosci kupienia sprzetu z
obiema funkcjami jednoczesnie. dysponuje co prawda piekarnikiem z
termoobiegiem, ale ze wzgledu na to, ze mieszkam sam nie bardzo oplaca mi sie
go nagrzewac 20 minut, zeby zrobic sobie jedna porcje frytek...

ten model zawiera tzw. talerz crusty (rozumiem, ze to odmiana whirlpoolowego
crispa), ale ma grill tradycyjny. jest sens?
http://www.samsung.com/pl/products/microwaveoven/mic
rowaveoven/ge87w.asp

jakby byl model z grillem kwarcowym, ale bez talerza, to ktory brac? kwarc,
czy talerz przy tradycyjnym grillu?

dzieki za pomoc!

AM

2. Data: 2006-02-11 00:19:56

Temat: Re: mikrofala - raz jeszcze
Od: "Andrzej Malinowski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andre <a...@g...pl> napisał(a):
> jakby byl model z grillem kwarcowym, ale bez talerza, to ktory brac? kwarc,
> czy talerz przy tradycyjnym grillu?

no wlasnie, ten jest tanszy i z kwarcem http://www.samsung.com/pl/products/
microwaveoven/microwaveoven/g2711n.asp

3. Data: 2006-02-11 08:53:58

Od: "Pietka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andre" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
rowaveoven/ge87w.asp

> jakby byl model z grillem kwarcowym, ale bez talerza, to ktory brac?

Hej,

Ja mam funkcję crips ( Whirlpool) i powiem szczerze - to najczęściej
wykorzystywana opcja - gorąco zachęcam do zakupu !
Frytki pizza , mięso - wychodzą znacznie lepiej niz ze zwyklej mikrofali -
po prostu są inaczej podpiekane - od spodu.
W przypadku kwarcowego grilla - z tego co kojarze ( jesli sie myle niech
mnie ktos poprawi ) to szybkosc rozgrzewania sie wzgledem normalnego grill
... imho nie warto ...

Pozdrawiam
Pietka

4. Data: 2006-02-11 09:21:36

Od: "Andrzej Malinowski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietka <k...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> mnie ktos poprawi ) to szybkosc rozgrzewania sie wzgledem normalnego grill

no wlasnie o "goracym talerzu" naczytalem sie samych pozytywnych opinii, ale
sie zastanawialem, czy w polaczeniu z tradycyjnym grillem, ktory ponoc slabo
"grzeje" jest w ogole sens?

AM

5. Data: 2006-02-11 12:04:30

Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andre" <a...@g...pl> wrote
> [...]
rowaveoven/ge87w.asp

> jakby byl model z grillem kwarcowym, ale bez talerza, to ktory brac?

Ja bym wzięla z crispem, czy innym jego odpowiednikiem, to opcja
zdecydowanie potrzebna kazdemu leniuchowi - korzystam z niej niemal
codziennie
mam at 325 whirlpoola i dzieki crispowi nie korzystam wcale z piekarnika w
gazowce i coraz rzadziej siegam po patelnie
frytki na crispie wychodza piekne - w 12 minut masz caly talerz bez
dodawania tluszczu, rozgrzewania piekarnika, pilnowania tluszczu itp,
na funkcji crisp robie tez kielbaski "grillowane", pieke ciasta, duze miesa,
zapiekanki na bulce, dopiekam tak sporo gotowej garmazerki kupionej w
sklepie
z grilla przez prawie rok korzystalam moze ze 3 razy i to tylko dlatego, ze
przepisie potrawy bylo napisane, ze piec z wlaczona funkcja grill,
talerz crisp to wg mnie bardzo przydatna rzecz
mikrofale tak jak i reszte agd kupilam przez net w centrum 2000 i sporo
udalo mi sie u nich utargowac - polecam
pozdrawiam
Ania

6. Data: 2006-02-11 12:56:36

Od: "andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odp.

niestety najtanszy whirlpool z crisp to max 18 aw, ktory kosztuje 509 zl + 21
zl kurier. troszke duzo...

AM

7. Data: 2006-02-11 13:24:38

Od: "andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to spytam inaczej.

czy warto wydawac stowe wiecej na whirlpool max 18 aw z grillem kwarcowym, ale
600w, jesli stowe taniej moge miec samsunga ge87w z grillem tradycyjnym co
prawda, ale 1100w, a do tego Steam Clean - funkcja czyszczenia para, Funkcja
wentylacji komory.

a ma ktos z Was w ogole samsunga z crusty? czy to napewno dziala tak samo, jak
crisp whirlpoola? bo na stronie samsunga pisza o przygotowywaniu pomidorow i
jajka smazonego, a nie takich rzeczy jak np. pizza.

a moze jakis inny model polecacie?

AM

8. Data: 2006-02-11 13:39:33

Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andrzej" <a...@g...pl> wrote

> [...]
> crisp whirlpoola? bo na stronie samsunga pisza o przygotowywaniu pomidorow
> jajka smazonego, a nie takich rzeczy jak np. pizza.

Z tym samsungiem to Ci nie pomoge, bo nie znam nikogo, kto ma akurat
kuchenke samsunga
wydaje sie byc to samo, ale pewna byc nie moge
whirlpool na pewno nie ma samoczyszczenia, ale czyszczenie kuchenki
uciazliwe nie jest

jak szukalam dla siebie kuchenki, to sciagnelam ze strony whirlpoola ksiazke
kucharska do tej mikrofalowki i to mi pokazalo, co mozna robic za pomoca ich
crispa - jest tam kilkadziesiat przepisow na wlasnie pizze, pieczen,
zapiekanki, ciasta itd - kazdy przepis ma opis, czy uzywasz do niego crispa,
grilla czy mikrofal
po zrobieniu paru przepisow wg ich ksiazki kucharskiej nabralam pewnosci, co
jak robic

moze na stronie samsunga tez cos podobnego maja - po lekturze takiej ksiazki
kucharskiej czy instrukcji do urzadzenia wiedzialbys, co sie da tym crispem
zrobic
a jak nie ma na stronie, to na pewno dolaczaja to do mikrofali
wtedy jedna wizyta w sklepie, ktory ma taka kuchenke na stanie rozwieje
watpliwosci
pozdrawiam
Ania
Ania

9. Data: 2006-02-11 15:25:01

Od: "Pietka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Malinowski" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
> ale
> sie zastanawialem, czy w polaczeniu z tradycyjnym grillem, ktory ponoc

Hej ja używam opcji ocmbi + grill + mikrofala + crisp = i działa
rewelacyjnie- grill oczywiscie zwykly ...
Sam talerz crisp " reaguje" na mikrofale a nie rozgrzewa sie od grilla !

Pozdrawiam
Pietka

10. Data: 2006-02-11 16:23:31

Od: "andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietka <k...@w...pl> napisał(a):

> Hej ja używam opcji ocmbi + grill + mikrofala + crisp = i działa
> rewelacyjnie- grill oczywiscie zwykly ...
> Sam talerz crisp " reaguje" na mikrofale a nie rozgrzewa sie od grilla !

aaa... faktycznie... wciagne w takim razie samsunga, chyba, ze w miedzyczasie
ktos sie jeszcze odezwie. dzieki!

Rainbow czy Kirby....co wybrać?
Bosch zmywarka SGI 55E15EU
ogrzewanie gazowe dom