Re: mikrofala - raz jeszcze

From: "Ania" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: mikrofala - raz jeszcze
Date: Sat, 11 Feb 2006 14:39:33 +0100

"andrzej" <a...@g...pl> wrote

> czy warto wydawac stowe wiecej na whirlpool max 18 aw z grillem kwarcowym,
> ale
> 600w, jesli stowe taniej moge miec samsunga ge87w z grillem tradycyjnym co
> prawda, ale 1100w, a do tego Steam Clean - funkcja czyszczenia para,
> Funkcja
> wentylacji komory.
>
> a ma ktos z Was w ogole samsunga z crusty? czy to napewno dziala tak samo,
> jak
> crisp whirlpoola? bo na stronie samsunga pisza o przygotowywaniu pomidorow
> jajka smazonego, a nie takich rzeczy jak np. pizza.

> [...]

Z tym samsungiem to Ci nie pomoge, bo nie znam nikogo, kto ma akurat
kuchenke samsunga
wydaje sie byc to samo, ale pewna byc nie moge
whirlpool na pewno nie ma samoczyszczenia, ale czyszczenie kuchenki
uciazliwe nie jest

jak szukalam dla siebie kuchenki, to sciagnelam ze strony whirlpoola ksiazke
kucharska do tej mikrofalowki i to mi pokazalo, co mozna robic za pomoca ich
crispa - jest tam kilkadziesiat przepisow na wlasnie pizze, pieczen,
zapiekanki, ciasta itd - kazdy przepis ma opis, czy uzywasz do niego crispa,
grilla czy mikrofal
po zrobieniu paru przepisow wg ich ksiazki kucharskiej nabralam pewnosci, co
jak robic

moze na stronie samsunga tez cos podobnego maja - po lekturze takiej ksiazki
kucharskiej czy instrukcji do urzadzenia wiedzialbys, co sie da tym crispem
zrobic
a jak nie ma na stronie, to na pewno dolaczaja to do mikrofali
wtedy jedna wizyta w sklepie, ktory ma taka kuchenke na stanie rozwieje
watpliwosci
pozdrawiam
Ania
Ania