Re: miłej lektury z rana!

Data: 2006-09-10 09:00:30
Temat: Re: miłej lektury z rana!
Od: ".bk" <j...@o...pl>

Użytkownik "sq4ty" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:edtnck$qvq$1@inews.gazeta.pl...
> http://wiadomosci.onet.pl/1357925,242,kioskart.html
>
> Czyli, generalnie rzecz biorąc, należy mieć w d... wszelkie rady i porady,
> jeść to, co człowiek lubi najbardziej (ja człowiek - czekoladę :) ).
>
> Miłego weekendu!
>
> Maja
>
> --
A mi sie wydaje, ze najwaziejsza przy dazeniu do osiagniecia pozadanych
efektow jest konsekwencja a nie ekscytowanie sie wszytkimi nowinkami -
napisza to to ja zrobie to itd...

..chociaz, o tym ze zdrowe jest wszystko w umiarze to juz od dawna pisza ;)
Ja na przyklad, zawsze ignorowalam to jak mi ktos mowil, ze czekolada jest
niezdrowa na cere i tuczy, bo ja uwielbiam - a teraz okazalo sie, ze
czekolada to cud na cere ;))