Re: miłorząb

From: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: miłorząb
Date: Tue, 2 Nov 2004 15:55:50 +0100

> 'Geranium'Nimbus' słyszał o nim opowieści od zakonników Trapistów ,
jeśli
> to prawda to Kronopio może być jednym z nich, bo skąd by weszła w
> posiadanie tak cennej rośliny. Poczekamy na poczęstunek pomyślał.
> Kiedy na stół podano potrawy roślinne bez żadnej okrasy, utwierdził się
> przekonaniu że słusznie rozumuje.. Czyli nie jakiś tam bratek Mirzana
> tylko Geranium 'Nimbus' zrobi z niego pięknego młodzieńca...

Zwid to był , a rozumowanie fałszywe.
Zwiódł go głos Kobiety z Góry którą pamiętał mgliście bardzo , otumaniony
słynnymi ciastkami z kremem dezinformacji. Zniknęło nagle wszystko , a
Książę zamiast w ogrodzie Kronopia ,znalazł się w ciemnym lesie.Po
pstrokatej roślinności i uczonym mężu Mirzanie takoż śladu nie było.Nadzieje
na kurację z bratka sczezły, książę jechał dalej ,co i rusz rozdłubując
pryszcze.Beznadziejnie mu jakoś było , pryszcze pękały głośno i ciamkająco ,
wyjścia żadnego nie widział.-
-A miał mi doradzać i nie dać się wodzić po manowcach ten sklerotyk w
miłorząb szarpany z wyciszonym głosikiem.
Księżniczka Miłka dalej w soli zabalsamowana , żeby jeszcze w tej z Morza
Martwego, pół biedy by było, ale skąpidrus czarodziej w krajowe produkty
polazł.Kingę pamięta, mumia skamieniała sentymentem przygnieciona!
Głosy usłyszał jakoweś , rozglądnął się i zobaczył , że z lasu nie
wiedzieć kiedy wyjechał na drogę szeroką , a głosiki należą do dziewek
wesołych, przy drodze stojących, w giezłach mocno skąpych i widoków na różne
ciekawe szczegóły damskiej anatomii wcale nie broniących.
Machały do niego zachęcająco , to i podjechał.
Okazało się, że napatoczył się na siostrzyczki wesołe i do uciech skore
,Agencja i Bordella im było , uczone w sztuce amorów wielce były ,z urody
Księcia nie kpiły.
Na życzliwość sióstr niemały wpływ miał widok dzianeta wypasionego , a
takoż sakwa z dukatami pełna i zachęcająco pobrzękująca, ale dla lepszego
samopoczucia Księcia zostawmy go w przekonaniu ,że głownie jego dzielność i
zalety .
Nie będziemy się rozwodzić nad szczegółami nauk jakie u wesołych
siostrzyczek Książę pobierał, dość rzec , że długo trwały , siostry zasysały
dukaty jak nie przymierzając smok wawelski po zakąsce z baranka wodę z
Wisły, a papcio Król na naukę syna specjalny podatek musiał nałożyć ,
chędożnym zwany.
O Miłce ,swej wymarzonej , pamiętał wtedy, kiedy papcio sms`y groźne
przysyłał, groźbę zakręcenia dopływu dukatów zawierające , a też wyrzuty
różne i głupie o obietnicach synka, małżeństwa dotyczących ,przypominające.
Na koniec Króla ostateczna cholera trzasnęła i kurek zakręcił.
Co miał zrobić nasz biedny Książę ?
Wyruszył dalej , na poszukiwanie parszywych listków.
Zwabiony zapachem specjału plendzą zwanego ,trafił do krainy trawami
obsadzonej , do człeka Małym zwanego , przez
przekorę chyba. Ów o strasznych potworach Feministkami zwanych opowiedział
Księciu
wszystko i podał przepis na tarczę złożoną z najczystszych atomów wiedzy i
doświadczenia przez wieki przez prawdziwych mężów wykuwaną , a też obdarował
saczkiem pancernym , iżby stwory te ,strasznie ostatnio rozmnożone i
napastliwe wielce, nie rozszarpały mu esencji męskości jak to zwykłe są
czynić z jedną częścią odzienia spodniego przytrzymującego to co je od męża
górą różni.Dalej opowiedział mu o tez o bliskim pokrewieństwie Miłki z
Amazonkami , innymi potwornymi stworami i ostrzegł czym bliższa znajomość z
nią grozić może.Na dalsze nauki wysłał Księcia do........

cdn. ?

Pozdrawiam
Teresa