Re: miłość do siebie może zabić..

Data: 2010-01-08 21:00:37
Temat: Re: miłość do siebie może zabić..
Od: Iza <f...@o...pl>

1...@j...googlegroups.com...

> A ja nie widziałem Boga Zeusa, a kocham Go autentycznie, szczerze
> i prawdziwie choć całymi latami nie utrzymuję z Nim bliskich relacji.
> Kocham go bo zapłodnił łabędzicę.
> - -
> aleph0+1
Co Cie tak dziwi Edi?
Dziwi Cie to, ze człowiek kocha kogoś, kogo nie wiedział przez
kilkanaście lat ?
Tak bywa.
Nie pamięta sie juz dobrze jak ten ktoś wyglądał, a pamięta się
wszystkie piękne chwile.
Tego nie da się wyliczyć ani wyjaśnić na wzorze matematyczny
dlatego tez nie zrozumiesz nic z tych słów. :(
Poza tym można kochać kogoś kto tobą pogardza
Można kochać pomimo różnicy wieku
Można kochać na odległość
Można kochać żonatego/mężatkę
Reasumując...takie jest to nasze durne zycie
___
Iza z nostalgia, i piwem w ręku :(