milosc - obca??

1. Data: 2005-01-16 16:32:11

Temat: milosc - obca??
Od: Smart <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po okresie wielkiej milosci ja i ona stalismy sie dla siebie obcy. Co
moze powodowac ten stan? Jak sobie z tym poradzic? Macie moze jakies
pomysly? Czy ktos mial taki przypadek?

Sma.

1. Data: 2005-01-16 17:08:42

Temat: Re: milosc - obca??
Od: Kacper Cieśla (comboy) <s...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 17:32:11 +0100, Smart wrote:

> Po okresie wielkiej milosci ja i ona stalismy sie dla siebie obcy. Co
> moze powodowac ten stan? Jak sobie z tym poradzic? Macie moze jakies
> pomysly? Czy ktos mial taki przypadek?

A nawet jak miał to co ? Jeżeli chcesz żeby Twoja miłość była
prawdziwa (czy tam wielka, nazywaj to sobie jak chcesz) to nie mozesz jej
tworzyć naśladująć inncyh. Nikt z grupy nie zna was lepiej niż wy
sami. Albo coś wykombinujecie albo next please ;)

--
Pozdrawiam - Kacper Cieśla;

1. Data: 2005-01-16 18:04:21

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kacper Cieśla (comboy)" <s...@p...o2.pl> wrote in message

> [...]

a moze to nie byla milosc? tylko zauroczenie? milosc tak szybko sie nie
wypala.

regi

1. Data: 2005-01-16 19:02:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smart:
> ... Co moze powodowac ten stan?

Milosc "wielkiej milosci" nierowna.

--
Czarek

1. Data: 2005-01-16 20:53:51

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smart" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powodowac ten stan? Jak sobie z tym poradzic? Macie moze jakies pomysly?

Po czym stwierdzasz, że to była wielka miłość? Jeśli po miesiącu bycia razem
powiedziałeś jej te dwa magiczne słowa, to to była tylko pseudomiłość :]
taka jaka istnieje w 90 % związków :]
I na dodatek w 90 % tych 90 % związków zakochani uznają, że to była miłość
od pierwszego spojrzenia...ach jakież to romantyczne...
Nietoperek

1. Data: 2005-01-16 22:04:54

Od: Smart <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I na dodatek w 90 % tych 90 % związków zakochani uznają, że to była miłość
> od pierwszego spojrzenia...ach jakież to romantyczne...

No nie zupelnie po miesiacu. Tylko po ponad 5 latach.

Sm

1. Data: 2005-01-16 22:14:17

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie zupelnie po miesiacu. Tylko po ponad 5 latach.
>
> Sm

Po 5 latach powiedziałeś jej, że ją kochasz?? To jesteś jakimś dziwnym
wyjątkiem :)

1. Data: 2005-01-16 23:43:57

Od: b...@o...pl (Biko 77) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obcy. Co
> moze powodowac ten stan? Jak sobie z tym poradzic? Macie moze

zalezy od stazu, ale jesli byliscie jakis dluzszy czas razem to
mysle ze...
nie dokladaliscie wystarczajaco drzewa do ogniska i ogien zgasl...
znajdz sobie nowe ognisko i dbaj zeby nie podzielilo losu
poprzedniego...

bosz... jak latwo jest pisac...

1. Data: 2005-01-17 21:51:09

Od: "lunia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smart" wrote:
> Po okresie wielkiej milosci ja i ona stalismy sie dla siebie obcy. Co
> moze powodowac ten stan? Jak sobie z tym poradzic? Macie moze jakies
> pomysly? Czy ktos mial taki przypadek?

nie pomoge Ci w tym :( sama dobrze wiem, jak strasznie boli, kiedy patrzysz
na powoli gasnace uczucie... chcialbys cos zrobic, a nie mozesz... czujesz,
ze jeszcze jest, ze ta osoba kiedys byla Twoja jedyna iskierka, jedynym
szczesciem, a teraz mozesz bez niej zyc, mozesz sie bez niej obejsc. powoli
dochodzisz do wniosku, ze juz nie jest Ci potrzebna. ale mozna sie temu
przeciwstawic, chyba. pomysl, czy faktycznie lepiej Ci bedzie bez niej ?
walcz, moze warto... ale oczywiscie nic wbrew sobie.
a powodow moze byc wiele, nie warto dociekac... warto walczyc.

ŁuNiA:o)

1. Data: 2005-01-17 22:04:32

Od: b...@o...pl (Biko 77) szukaj wiadomości tego autora

> a teraz mozesz bez niej zyc, mozesz sie bez niej obejsc. powoli
> dochodzisz do wniosku, ze juz nie jest Ci potrzebna.

POTRZEBNA... ona mi POTRZEBNA... i to ma byc milosc...
kurwa... do czego potrzebna... do obciagania do presentacji przed
kumplami do wyplakania do prania... NIE... ona nie jest nigdy nie
byla i nie bedzie mi POTRZEBNA... wszystko to profesjonalistki robia
sto razy lepiej i taniej...

jestem z nia (albo bylem albo BEDE) bo chce byc z NIA ...... i tyle.
za to ze jest jaka jest, a nie ze mi jest POTRZEBNA...

odczucie checi braku bliskosci
integracja sensoryczna
5tyś zł za urodzenie dziecka - czy to dobry pomysł?
o bąbelkach i (...) słów kilka
black cat