Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł

Data: 2008-02-27 10:12:16
Temat: Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł
Od: "LM" <l...@g...pl>

Użytkownik "Adam" <n...@s...w.google> napisał w wiadomości
news:op.t63bjrv13xn6te@adam...

> A co złego zrobił?
>

> --
> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
> Jeśli poczekasz do października z robieniem żartów prima aprilisowych to
> napewno uda ci się złapać większą liczbę ludzi

Niekompletne pytanie. Powinno ono brzmieć: co złego zrobił i czego dobrego
nie zrobił...
Bo nie po to się wybiera ludzi do rządzenia, żeby nie robili nic złego,
tylko po to, żeby robili rzeczy dobre.
A z dobrych rzeczy to oni na dobrą sprawę jedyne co zrobili to rozpieprzyli
samoobronę...
Innych jakoś nie mogę się doszukać. Co nie zmienia faktu że obecnie
miłościwie nam panujący to też banda wydmuszków, czy raczej z
wydmuszkami....

LM