Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł

Data: 2008-02-27 10:15:26
Temat: Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł
Od: "LM" <l...@g...pl>

news:fpv85v$cs4$1@news.onet.pl...
Adam pisze:
[...]
> Ale zgaedzamy się, że dotyczy to wszystkich? Tego poprzedniego, i jeszcze
> poprzedniego i obecnego...

Owszem... zawsze uważałem, że 'ONI' są wszyscy 'po jednych
pieniądzach'... Jednak jakoś... o ile w politykę jako taką się raczej
nie angażuję, to Tusk wzbudza moją większą sympatię niż jego
poprzednicy: Buzek - Krzaklewski, Miller - [...] no zapomniałem nazwiska
- jego minister zdrowia..., Kaczyński - Giertych - Rydzyk ;-))).
Ktoś w końcu musi być premierem. Niech będzie więc to człowiek konkretny
i prezentujący poglądy podobne do moich, a nie jakiś wizjoner,
karierowicz, czy... hipokryta. Tusk stawia na biznes...a to podstawa
funkcjonowania we współczesnym świecie. Próbuje przełamywać niemoc
urzędniczą - to niełatwa sprawa, bo to państwo jest tak zachwaszczone tą
zarazą, że aż przykro chwilami o tym myśleć. Kto chce zablokować pakiet
ustaw ułatwiających przedsiębiorcom funkcjonowanie...? Właśnie lobby
urzędnicze! Doskonale im się prosperuje za pieniądze podatników i
dlatego są zainteresowani, by panowała ogólna... niemoc.
Ale zszedłem z tematu. Jakoś obecny premier wzbudza mniej moich
negatywnych emocji, niż jego poprzednicy - to moja osobista opinia.
pozdrawiam
robercik-us

Tak - sympatyczny to on jest - tyle, że tak jak jego (mniej sympatyczny)
poprzednik - póki co kończy wyłącznie na gadaniu.
A od rządu nie oczekuję wzbudzania pozytywnych emocji, tylko skuteczności w
rządzeniu.

LM