minimikser do sosów - jest coś takiego?

21. Data: 2012-04-20 19:54:12

Temat: Re: minimikser do sosów - jest coś takiego?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 21:52, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Żeby zrobić pesto (rzadko je robię, ale raczej inne tego typu sprawy
> tj. różne zielone i papryka zawieszone w oliwie itp) wspaniały jest
> taki zwykły mikser Zelmera z małym miksującym dzbankiem (dzbanek ma
> poj. jakieś pół litra, ale można miksowac w nim o wiele mniejsze
> ilości):http://www.oleole.pl/miksery-reczne/zelmer-3
81-7-mix-robi.bhtml?from=...
> Jedyne 97zł i jest super. Plus końcówki do wszystkiego i kubek do
> miksowania.

Przy czym podkreślam - musi być na dnie dzbanka nieco płynu lub oliwy,
zeby miskowana sucha zawartość miałą się w czym ślizgać i
przemieszczać, no ale do pesto to wręcz idealna sprawa.

22. Data: 2012-04-20 21:46:02

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-20 18:21, medea pisze:

> A, nie wiedziałam, że to z czubka choinki pochodziło.

A co to takiego te "rogalki ze szpica choinki"??

N.

23. Data: 2012-04-21 06:04:17

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> A co to takiego te "rogalki ze szpica choinki"??
to takie cuś co należy do rodziny mątewek:
http://kurnachata.blogspot.com/2012/02/poloneza-czas
-zaczac.html
pierwsze dwie zod prawej - tylko jakieś toporne, ja robiłem takie bardziej
finezyjne, delikatne.
nazwa mątewka - od mącenia (ale nie takiego jakie uprawia Antek
Policmajster) np ciasta na naleśniki w epoce przedmikserowej.
pozdr
Stefan

24. Data: 2012-04-21 07:24:59

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 18:28, medea <x...@p...fm> wrote:

> Taki moździerz właściwie też wymaga ręcznej roboty.

I rzecz w tym, że zioła powinno się rozgniatać, a nie szatkować.
Oczywiście, jeśli nie mówimy i pietruszce do posypania zupy...

Ania

25. Data: 2012-04-21 13:49:00

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
-zaczac.html
> pierwsze dwie zod prawej - tylko jakieś toporne, ja robiłem takie
-------------
U nas w domu to samo bylo zwane kołotuszka :)
pochodzenie - Lwow
:)
bp

26. Data: 2012-04-21 15:19:34

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
-zaczac.html
> -------------
> U nas w domu to samo bylo zwane kołotuszka :)
> pochodzenie - Lwow
nie wiedziałem, dziękuję
pozdr
Stefan

27. Data: 2012-04-21 20:37:15

Temat: Odp: minimikser do sosów - jest coś takiego?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, te cuda zwykle nie radzą sobie dobrze z mlekiem, a co dopiero
> z oliwą z dodatkami. Zresztą, jak piszę powyżej, chodzi mi o coś, co
> zmiksowałoby nieduże ilości ziół.

Mam taki mini sprezynkowy spieniacz z IKEI za "cale" 6 PLN.
Moze posluzyc do zrobienia pianki z mleka, ze smietanka juz sobie znacznie
gorzej radzi, natomiast co do sosow - napewno uda sie "rozbeltac", ale ziół
nie posieka.

Pozdrawiam
@

28. Data: 2012-04-26 11:03:53

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 19:41, medea <x...@p...fm> wrote:
> [...]
> Oczywiście można robić to ręcznie (jak robię dotychczas), ale fajnie
> byłoby tak porządnie zmiksować na jednolitą masę.

W Lidlu dziś widziałam rozdrabniacze do ziół... Takie właśnie
minimiksery...

Ania

29. Data: 2012-04-26 12:03:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 13:03, czeremcha pisze:

> W Lidlu dziś widziałam rozdrabniacze do ziół... Takie właśnie
> minimiksery...

Dzięki.

Ewa

30. Data: 2012-04-26 17:22:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Apr 2012 04:03:53 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> W Lidlu dziś widziałam rozdrabniacze do ziół... Takie właśnie
> minimiksery...

Nie widziałam, ale nie wyobrazam sobie, żeby to działało "na sucho"...

--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

AD: ~~** Amazing Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Leniwe, no nie wychodzą mi :/
Debiuty
TWO Unique Floral Designs for F.REE
Autorski przepis na rosół