miod pitny

1. Data: 2000-09-25 11:27:24

Temat: miod pitny
Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie iwem czy byl juz poruszany ten temat - szuam przepisu na miod pitny,
jakiegos sprawdoznego glownei organoleptycznie :))
BB

1. Data: 2000-09-26 08:02:06

Temat: Re: miod pitny
Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie iwem czy byl juz poruszany ten temat - szuam przepisu na miod pitny,
> jakiegos sprawdoznego glownei organoleptycznie :))

Jedyny pyszny sprawdzony przeze mnie organoleptycznie, to półtorak ze
sklepu. Ale rzeczywiście taki domowy mógłby być lepszy. Czy naprawdę nikt
nie robił?
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-09-26 09:08:33

Od: j...@m...com.pl (justy) szukaj wiadomości tego autora

email: j...@m...com.pl

> Jedyny pyszny sprawdzony przeze mnie organoleptycznie, to półtorak ze
> sklepu. Ale rzeczywiście taki domowy mógłby być lepszy. Czy naprawdę nikt
> [...]
Od kilku lat mój znajomy produkuje pitne miody. SĄ WYŚMIENITE, AROMATYCZNE i
NIEPOWTARZALNE, a przepisy pochodzą, z tego co mówił, z książki domowy wyrób
win.
Pozdrawiam
justy

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-27 14:51:44

Od: "Witold Szczechura" <w...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie zdolalam jeszcze tego przepisu wyprobowac osobiscie, bo miod u mnie
kosztuje fortune, ale dostalam go od szefa rosyjskiej restauracji a ten
korzystal z niego regularnie (i jedzonko robil znakomite). Wiec jesli nic
nie pokrecil powinno sie udac. To cos dla tych mniej cierliwych, ktorzy nie
potrafia wyczekac dziesieciu lat na poltoraka.

"Mlody miod"

miod - 800 gr.
cytryny - 5 szt.
rodzynki - 200 gr.

Wszystko wlozyc do duzego naczynia, cytryny uprzednio pokrojone w plasterki
i oczyszczone z pestek. Zagotowac 10 litrow wody, przestudzic i zalac nia
miod. Dobrze wymieszac aby caly miod sie rozpuscil. Gdy mieszanina bedzie
jeszcze ciepla dodac lyzeczke drozdzy rozmieszanych z trzema lyzkami
pszennej maki. pozostawic na dobe. Gdy zacznie sie fermentacja, rodzynki i
plasterki cytryny wyplyna na wierzch. Wtedy przecedzic przez sito i rozlac
do butelek, zamknac. Po pieciu dniach "miod" gotowy.

Pozdrawiam

Beata

BB <b...@a...warszawa.mtl.pl> wrote in message
> Nie iwem czy byl juz poruszany ten temat - szuam przepisu na miod pitny,
> jakiegos sprawdoznego glownei organoleptycznie :))
> BB

Kuchnia zydowska raz jeszcze
RE: Co do steku z lososia?
Co do steku z lososia?