Re: mips & Blancanieves PRZESTANCIE SKARZYC

Data: 2003-12-16 13:50:34
Temat: Re: mips & Blancanieves PRZESTANCIE SKARZYC
Od: "Izis_" <i...@w...pl>

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:3FDF0962.F4AA76FA@people.pl...

> Regulaminu Allegro też? A jaki jest dobry powód tego, że osoby
> zainteresowane nie przeszukują oferty Allegro? Dlaczego niezaintersowani
> mają potykać się o te śmieci? BTW, FAQ nie jest regulaminem.
>
> Krycha

Z tego co zdazylam wyczytac w tych postach to nie wolno dawac ogloszen
allegro bo sa one zabronione przez allegro wiec odpowiedz przychodzi sama:
NIE. Aczkolwiek ja nie mam nic przeciwko tak szczerze mowiac.

Co do niezainteresowanych: rownie dobrze mogla bym powiedziec dlaczego jesli
mnie nie interesuje post o krostach na pupie to mam sie na niego napotykac.
Dla tego samego powodu co ty napotykasz sie na ogloszenia. Nie musisz go
czytac. Tak samo jak ja.

A z ofertami na allegro to moge ci powiedziec na swoim przykladzie.
Generalnie tam nie zagladam. Ale jak ktos sam mi podsunie pod nos oferte to
zajrze a noz... dokladnie to jest to co pomyslals teraz: czyste lenistwo :)
zwany takze marketingiem bezposrednim :)

i moze Eot co? bo serio martwie sie o tych co maja modemy :)

Izis_