Re: mleko

Data: 2001-06-13 16:20:19
Temat: Re: mleko
Od: Jacek <p...@p...onet.pl>

> I komuniści i narodowi socjaliści a także wielu innych myślało podobnie
> jak Jacek,

a to ciekawe, bo nie slyszalem nt. wystapien Lenina nt. zdrowego mleka >?
widocznie kolega pilnie poznawal literature

> tyle tylko, że na szczęście on nie ma on władzy, która
> pozwoliłaby mu spróbować siłš narzucić swoje przekonania nam.

tak tak,
toz to kolega Artur, az piszczy do wladzy,.
dajmy mu ja, a wyrznie wszystkie krowy i zlikwiduje mleko raz na zawsze,
a wszystko ma swoja praprzyczyne.
Bo zaczelo sie to u niego od sraczki po mleku w dziecienstwie,
a syndrom leku i obaw wobec mleka, sprawcy owej sraczki przetrwal przez lata i
doprowadzil Artura na szczyty wladzy.
I wnet nam wyrznie poczciwe krasuje.

> I brak postów Jacka pozbawi mnie rozrywki (jeszcze się nigdy tak nie
> uśmiałem, jak czytajšc niektóre jego stwierdzenia) :-(.

jezeli sie smiejesz jak .... to sera, to pewnie rozrywke wszedzie znajdziesz latwo

> Posługujšc się jego metaforš, można powiedzieć, że to jedyny grzech,
> którego on nie popełni.

coz za plytkosc myslenia, cos za plaskosc intelektu, moze od razu zglosic do nagrody

> Dla fanatyków wszyscy wokół sš źli a tylko oni sš dobrzy.

tak jest. fanatycy sraczki po mleku sa wsrod nas i
nam nakazuja, nigdy wiecej sraczki po mleku,
zadna tam krasuja nie bedzie mnie sraczka karala
nigdy wiecej

> Również do popularnego stosowania w lecznictwie w Starożytności kału
> krokodylowego i moczu do XIX w.

co do moczu to sie kolego mylicie, bo w medycynie naturalnej jest stosowany w dalszym
ciagu,
ma wlasciwosci garbujace i dezynfekujace

> Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

Juz to mowiles.
Ale nie chce do ciebie wysylac listu i dlatego zawsze usuwam od razu caly adres a nie
po kawalku.

Wejdz na liste alt.jacek, tam znajdzie wielu nowych znajomych, ktorzy z pewnoscia
napisza do ciebie.

Jacek