mleko w proszku

11. Data: 2006-09-21 17:17:32

Temat: Re: mleko w proszku
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chesky" <c...@c...com> a écrit dans le message de news:
eetfea$927$...@n...news.tpi.pl...

> bialko czerpie glownie z bialego sera i bialka serwatkowego.
> mleko odtluszczone w proszku zawiera minimalnie wiecej
> bialka ale i za to wiecej weglowodanow.
> a sam tluszcz tez jest potrzebny w organizmie...

mnie zaintrygowalo szczegolnie to stwierdzenie : "...ale odtłuszczone ma
więcej białka niż tłuste..." jest blednie sformulowane i moze wprowadzic w
blad kogos mniej "czujnego" . Bo ta czesc "...jogurty 0% są "wartościowsze"
niż 1,5 czy 3%," to juz jest "naciaganie "na calego ;)

Jurek

12. Data: 2006-09-22 09:58:59

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek> nie dosc ze nie masz odwagi podpisac tego co piszesz
(nawet nickiem nie
> majacym nic wspolnego z rzeczywistoscia!) to nie wiesz gdzie piszesz. Dla
> przypomnienia dodam ze piszesz na OTWARTEJ grupie dyskusyjnej, i kazdy
> moze cytac co chce i wyglaszac swoje opinie.

a podpisywać się jak chce też może???
a czytać i pisać też może?
więc w czym masz problem? nie chcesz nie czytaj...

odnośnie białka, to jest go więcej w mleku odtłuszczonym - 35,7, w pełnym -
27
potas w odtłuszcz. - 1874, w pełnym - 1393, tak samo z wapniem, fosforem,
żelazem, wit. C, B1, B2, PP

najpierw siebie strofuj a potem się mądrzyj, bo głosisz torie na temat grup
a sam "zabraniasz" wygłaszać opinie.

13. Data: 2006-09-22 11:05:48

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x" <y...@o...pl> a écrit dans le message de news:
ef0ca7$aa2$...@n...news.tpi.pl...

> a podpisywać się jak chce też może???

nie wiem kto cie wychowywal, ale na pewno zapomnial Cie nauczyc ze jak sie
gdzies "wchodzi" to wypada sie przedstawic

moze ale nie musi, szczegolnie jezeli to co pisze jesy bez sensu :)

> więc w czym masz problem? nie chcesz nie czytaj...

ale moge czytac? jezeli piszesz cos jako prawde objawiona to napisz to.

> odnośnie białka, to jest go więcej w mleku odtłuszczonym - 35,7, w
> pełnym - 27

:))))) no , a jeszcze dodaj jaki to cud powoduje ze na skutek odtluszczania
PRZYBYWA bialka w mleku!?

> potas w odtłuszcz. - 1874, w pełnym - 1393, tak samo z wapniem, fosforem,
> żelazem, wit. C, B1, B2, PP

a czy ty w ogole wiesz na czym polega proces odtluszczania mleku, i jakim
cudem w okreslonej objetosci mleka moze PRZYBYC mineralow czy witamin pod
wplywem procesu odtluszczania tegoz mleka?

> najpierw siebie strofuj a potem się mądrzyj, bo głosisz torie na temat
> grup a sam "zabraniasz" wygłaszać opinie.

ciekawe gdzie widziales jakis zakaz!? jak na razie "madrzysz" sie Ty. Bo
wypisujesz "banialuki" i jeszcze sie przy tym upierasz :)

Jurek

14. Data: 2006-09-22 11:38:59

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

x <y...@o...pl> napisał(a):

Osobnik o nicku Jurek, to wyjatkowo zlosliwy i upierdliwy troll...

UPRASZA SIE NIE KARMIC upierdliwego TROLLA ...:)

------
Jeff

15. Data: 2006-09-22 11:55:24

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ef0ca7$aa2$...@n...news.tpi.pl...

> :))))) no , a jeszcze dodaj jaki to cud powoduje ze na skutek odtluszczania

Jeżeli jest mowa o 100 gramach produktu z tłuszczem i produktu odtłuszczonego,
to oczywiście, że w tym odtłuszczonym białka i innych składników może być więcej.

Krystyna

16. Data: 2006-09-22 17:18:45

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ef0i0j$kvm$...@i...gazeta.pl...
>x <y...@o...pl> napisał(a):
>
> Osobnik o nicku Jurek, to wyjatkowo zlosliwy i upierdliwy troll...
>
> UPRASZA SIE NIE KARMIC upierdliwego TROLLA ...:)

i to mowi bezplciowy Jeff(a nawet jeffowa :))))))

Jurek

17. Data: 2006-09-22 17:30:15

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> a écrit dans le message de news:
ef0ivd$hss$...@n...onet.pl...
> [...]
> odtłuszczonego,
> to oczywiście, że w tym odtłuszczonym białka i innych składników może być

dowcip polega na tym ze "anonim" nie wyjasnia pewnych zaleznosci. Bialka nie
przybywa(!!!) , bialka (i innych skladnikow) jest dokladnie tyle samo co w
mleku z ktorego powstaly, zmieniaja sie proporcje(w przypadku odtluszczania
np.), powinien jeszcze dodac (anonim) ze w mleku sproszkowanym to dopiero
jest bialka i innych skladnikow (oczywiscie w 100g produktu ). A juz
stwierdzenie cyt: potas w odt3uszcz. - 1874, w pe3nym - 1393, tak samo z
wapniem, fosforem, ?elazem, wit. C, B1, B2, PP, jest zwyklym oszustwem.
Chcialbym zeby anonim wytlumaczyl jak odtluszczanie moze wplynac na
zwiekszenie sie ilosci ww skladnikow w mleku . Bo z tego co napisal anonim,
wynika ze tluszczu w mleku jest34,53%(!!)

Jurek

18. Data: 2006-09-22 21:13:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odt3uszcz. -
> 1874, w pe3nym - 1393, tak samo z wapniem, fosforem, ?elazem, wit. C, B1, B2, PP,

Ale to jest prawda. Tak podają tablice "Wartość odżywcza wybranych produktów
spożywczych i typowych potraw". I jest to jak najbardziej oczywiste. Najpierw
usunięto tłuszcz, liofilizowano odmierzono 100 g mleka w proszku i zbadano zawartość
tych 100 gramów, to samo zrobiono z mlekiem nieodtłuszczonym. Wystąpienie różnic jest

oczywiste.

> [...]

> ilosci ww skladnikow w mleku . Bo z tego co napisal anonim, wynika ze tluszczu w

Podam Ci przykład na różnicę w ilości tłuszczu i węglowodanów przy tej samej
ilości białka.

Mleko pełne 3,25% - B 23% T 48% W 29% w 100 g:
http://www.nutritiondata.com/facts-B00001-01c2017.ht
ml

Mleko kozie - B 23% T 56% W 21% w 100 g:
http://www.nutritiondata.com/facts-B00001-01c201Z.ht
ml

Akurat przykładu z różną ilością białka i tłuszczu na tej stronie niestety
nie widzę, z uwagi na stosowane różne dodatki do odtłuszczonego mleka:
http://www.nutritiondata.com/foods-Milk0000000000000
00000000-3.html

Krystyna

19. Data: 2006-09-22 23:27:58

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Akurat przykładu z różną ilością białka i tłuszczu na tej stronie niestety
> nie widzę, z uwagi na stosowane różne dodatki do odtłuszczonego mleka:

Jakby ludzie chcieli stosować tak dokładnie proporcje w swojej diecie
Krystyno (o czym cały czas w postach "mleko w proszku), a niestety zaczyna
się temat i kończy tylko na dywagacjach...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

20. Data: 2006-09-23 17:22:48

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> a écrit dans le message de news:
ef1jmf$vaf$...@n...onet.pl...

> Mleko pełne 3,25% - B 23% T 48% W 29% w 100 g:
> http://www.nutritiondata.com/facts-B00001-01c2017.ht
ml

o ile moj angielski pozwala mi zrozumiec co tam napisano to te wielkosci
odnosza sie do kalorii , natomiast "total fats" to 12%

> Mleko kozie - B 23% T 56% W 21% w 100 g:
> http://www.nutritiondata.com/facts-B00001-01c201Z.ht
ml

chyba cos nie tak , te wielkosci odnosza sie do Kalorii, obok w tabelce jest
zestawienie "statystyczne " skladu (nutrition facts) i tam jest napisane:
total fats 26%
, co tylko potwierdzea ze mleko kozie jest "bogatsze" :)
po,izej jest link do kanadyjskich informacji o mleku kozim. Pierwszy grafik
(od gory) to jest procentowa zawartosc skladnikow w mleku
kozim -nietrafikowanym.

http://sci.agr.ca/crda/pubs/chevre200-goat2000_f.htm

> Akurat przykładu z różną ilością białka i tłuszczu na tej stronie niestety
> nie widzę, z uwagi na stosowane różne dodatki do odtłuszczonego mleka:
wazne jest to ze mleku "odtluszczonym" bedzie innych skladnikow (mineraly i
witaminy) tylko tyle ile bylo w mleku z ktorego "zrobiono" odtluszczone.
Wzbogacanie mleka roznymi cudami nas nie interesuje w tym watku ;)

Jurek

Chudne!!!
Wysoki poziom HDL a gene pool. ***....
Szczepionka na otyłość