młoda kapustka

1. Data: 2003-05-21 16:42:22

Temat: młoda kapustka
Od: "Monia" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak przyrzadzic młodą kapustkę do młodych ziemniaczków.

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Monia

1. Data: 2003-05-21 16:49:56

Temat: Re: młoda kapustka
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia napisał:
> Witam
> Jak przyrzadzic młodą kapustkę do młodych ziemniaczków.
>
> Pozdrawiam i proszę o pomoc
>
> Monia

Pociac mloda kapustke na kawalki dosc drobne, w garnuszku
roztopic maslo, wrzucic cebulke, potem kapuste. Przesmazyc
3-4 minuty, podlac woda, poddusic na gesto, mozna a nie
trzeba dodac zasmazki.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-21 16:50:07

Temat: Odp: młoda kapustka
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baga8i$lsh$...@t...icpnet.pl...
> Witam
> Jak przyrzadzic młodą kapustkę do młodych ziemniaczków.
>
> Pozdrawiam i proszę o pomoc
>
> Monia

U mnie mloda kapuste robi sie tak:
Kapuste sie szatkuje, do tego dodaje sie mloda marchewke pokrojona w
plasterki, mala cebulke i dusi sie. W tym czasie w rondelku dusza sie
pieczarki z maselkiem. Pozniej wszystko laczymy, przyprawiamy sola, pieprzem
i kilkoma kroplami soku z cytryny. Mozna dodac troszke vegety lub jarzynki.
No i koniecznie dosc spora ilosc pokrojonego koperku. Najczesciej nie
zasmaza sie tego tylko od razu zjada :)

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-05-21 16:56:31

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Pociac mloda kapustke na kawalki dosc drobne, w garnuszku
> roztopic maslo, wrzucic cebulke, potem kapuste. Przesmazyc
> 3-4 minuty, podlac woda, poddusic na gesto, mozna a nie
> trzeba dodac zasmazki.

Albo zaparzyc ja (poszatkowana), potem wrzucic na maslo, a na koniec dodac
koperku i szczypiorku, nadaja boskiego smaku, takiej mlodej kapuscie. Oprocz
tego zadnych innych dodatkow, zasmazki itp. (oczywiscie doprawic do smaku,
troche soli, pieprzu, kwasku, cukru)

Marta

1. Data: 2003-05-21 16:59:00

Od: "Monia" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za propozycje, napewno wykorzystam już dziś.
Pozdrawiam Monia

1. Data: 2003-05-21 17:07:50

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roztopic maslo, wrzucic cebulke, potem kapuste. Przesmazyc
> 3-4 minuty, podlac woda, poddusic na gesto, mozna a nie

Do tego koniecznie koncentrat pomidorowy i śmietana. To moje ulubione
połączenie.

Anet

1. Data: 2003-05-21 17:22:30

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anet napisał:

> Do tego koniecznie koncentrat pomidorowy i śmietana. To moje ulubione
> połączenie.
>
> Anet

A owszem pycha! albo tak jak Marta, koperku!

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-21 17:28:02

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> Do tego koniecznie koncentrat pomidorowy i śmietana. To moje ulubione
> połączenie.

Hmm nie jadlam tak nigdy, mozliwe ze smaczne, ale kurcze... mloda
kapusta...koperek, szczypiorek, wszytsko takie pachnace... i zabijac to
koncentratem pomidorowym? nacieszyc sie smaaakiem.. niechaj kubki smakowe
tez maja radoche czujac wiosne :))))
koncentrat piczarki i wszystko inne jesc caly rok, a taka mloda kapusta...
na szczescie tylko teraz :) (bo potem przez tyle miesiecy czeka sie z
utesknieniem ;))) tzn niektorzy czekaja) :)
Marta

1. Data: 2003-05-21 17:31:18

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Trzaska napisał:

> [...]
> na szczescie tylko teraz :) (bo potem przez tyle miesiecy czeka sie z
> utesknieniem ;))) tzn niektorzy czekaja) :)

To dodaj swieze pomidory, tez dobre.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-21 17:37:26

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dodaj swieze pomidory, tez dobre.

Eeee.. tez nie, te beda dopiero w lipcu/sierpniu, na razie sa nachemiowane
(jak wiekszosc warzyw zreszta ..:/) przestraszecznie :) A pozatym, jak
pisze, mloda kapusta, to mloda kapusta, bez takich dodatkow :) pozniej mozna
eksperymentowac :)
przypomnialo mi sie, ze moja babcia, za zycia dodawala pomidorow, tzn
koncentratu, smaczne, ale zostaje przy swoim :))

Marta

salatka z salaty [P]
chwale przepis indyk z groszkiem w sosie musztardowym
Galaretka bez żelatyny - gdzie w sieci?
śliwowica klasztorna
szparagi