mocowanie frontu do zmywarki whirpool - gdzie kupić

1. Data: 2007-11-23 14:30:20

Temat: mocowanie frontu do zmywarki whirpool - gdzie kupić
Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Front od zmywarki whirpool zsuwa mi się z drzwiczek.
Słabo słabo był zamontowany albo niedopasowany.
Do frontu przykręcone są plastikowe uchwyty/zatrzaski.
Nie wiem czy to z powodu uchwytów, opuszcza się front, ale nic inego nie
wymyśliłem

Gdzie takie uchwyty można kupić? w Warszawie lub przez www?

Jak ktoś wie to proszę o pomoc.

janek

2. Data: 2007-11-23 15:40:12

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do frontu przykręcone są plastikowe uchwyty/zatrzaski.

te plastiki służą właściwie tylko do ustalenia pozycji,
właściwe mocowanie jest wkrętami - tak przynajmniej
było w zmywarce For Ikea from Whirpool & frontem
from Ikea for Zmywarka;)

g.

3. Data: 2007-11-23 17:47:49

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo piątek, 23 listopada 2007 15:30 gdy
użytkownik janek napisał:

> [...]
> wymyśliłem
>
> Gdzie takie uchwyty można kupić? w Warszawie lub przez www?

Ja tych uchwytów nie mam, znaczy jak ja bym montował to by pewnie były
ale... panowie majstrowie od kuchni stwierdzili ze tego nie bedzie... no i
trzyma sie na wkręty.
Wkrety te mocujace w drzwiczkach ta blache gdzie sie wklada tabletke i
nablyszczacz
--
---------
Staszek.Nurek

Lekki OT - Przeksztalcenie mieszkania na odrebna wlasnosc
akustyka mieszkania
Sztućce Hoffner czy Richmond??
Termometr z sondą bezprzewodową
Wykończenie mieszkania