Wykończenie mieszkania

1. Data: 2007-11-21 21:50:24

Temat: Wykończenie mieszkania
Od: Sapcia <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dostałam od ekipy która ma remontować mi mieszkanie w stanie
deweloperskim wstępny kosztorys wykończenia lokalu.
Czy możecie mi powiedzieć czy są to standardowe ceny Warszawskie czy
mogę coś negocjować.
Dodam że mieszkanie ma 46 m2 więc nie jest to jakiś mega remont ale tak
na oko spójrzcie i doradźcie coś
1. wylewka +terakota+materiały - 120PLN /m2
2. Glazura+materiały - 90 PLN/m2
3. Szlifowanie narożników glazury - 90 PLN/mb
4. nadtynkowanie nad glazurą - 90 PLN /mb
5. Montaż:
wc - 100PLN
umywalka - 100 PLN
prysznic kabina 400 PLN
6. Malowanie 9 PLN/m2

Nie wiem ile procentowo na cenę metra wpada materiałów a ile to
klasyczna cena za robociznę . Chciałabym generalnie uprościć robotę i
rzeczywiście zakup materiałów zrzucić na robotników ale nie jestem w
stanie oszacować rzeczywistego kosztu.

2. Data: 2007-11-21 21:53:58

Temat: Re: Wykończenie mieszkania
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sapcia pisze:

> klasyczna cena za robociznę . Chciałabym generalnie uprościć robotę i
> rzeczywiście zakup materiałów zrzucić na robotników ale nie jestem w
> stanie oszacować rzeczywistego kosztu.

Przecież dużo zależy od tego, jakie materiały wybierzesz.

U mnie brali za samą robociznę:

3zł/mkw malowanie na biało
4,5zł/mkw malowanie na kolor
35zł/mkw układanie glazury
6zł/m szlifowanie płytek

Nie pamiętam, ile brali za montaż urządzeń.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2007-11-22 09:01:44

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sapcia <s...@w...pl> wrote in news:fi296t$c4e$1@inews.gazeta.pl:

Ceny co prawda z poczatku roku, ale dal porownania:

> 3. Szlifowanie narożników glazury - 90 PLN/mb
40 PLN/mb

> 5. Montaż:
> wc - 100PLN
> umywalka - 100 PLN
> prysznic kabina 400 PLN
No tu wszytko zalezy jaka kabina ;-) U mnie sa dwie szklane tafle i
zawiasy, nie pamietam ile za to wyszlo.
Generalnie za calosc montazu:

- wspomniania kabina + krany
- umywalka + kran - 2x
- miska sedesowa - 2x
- wanna
- zmywarka
- wyprowadzenia do filtrow
- wyprowadzenia pod pralke

plus materialy: syfony (czesc chromowana), zaworki itp) wyszlo 1500 - 2000
PLN.

e-Shrek

piasek mulik
Sens montowania wentylatora do łazienki ?
obłóg na blat kuchenny z drewna ???
Wąska pralka do 1000 zł co radzicie?
Co to za pralka Whirlpoola ?