Wąska pralka do 1000 zł co radzicie?

1. Data: 2007-11-21 18:38:31

Temat: Wąska pralka do 1000 zł co radzicie?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbliża się Mikołaj i chcemy zrobić babci prezent (składkowy) w postaci
pralki.
Ma być wąska 40 max 45 cm. Ładowana obojętne jak i przede wszystkim prosta w
obsłudze.
Co poradzicie drodzy Grupowiecze?
Jacek

2. Data: 2007-11-22 07:03:00

Temat: Re: Wąska pralka do 1000 zł co radzicie?
Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pralki.
> Ma być wąska 40 max 45 cm. Ładowana obojętne jak i przede wszystkim prosta

Ja posiadam Mastercooka (wiadomo pewnie wiecej przeciwników niż zwolenników
bo to Mastercook) bo tez ograniczała mnie kwota jaką mogę wydać no i kolega
posiada od 2 lat i jest zadowolony. Ja mam model Mastercook PTE-124 ładowany
od góry troszkę powyżej podanej kwoty bo w sklepie internetowym dałam
1160zł ale są tez modele (np PTE-104)niższe rózniące sie np predkoscia
wirowania i juz od razu tańsze.
Jeśli chodzi o obsługę to jest banalnie prosta. 3 pokretła - 1 ustawienie
jak chcemy prać (np. optymalne 45 min , bawełna (30C 40C 60C 90C), mieszane
(...), delikatne itp) 2 - szybkosc wirowania, 3 żadko uzywam - opóźniony
start. Są tez 3 przyciski - dodatkowe płukanie, pranie wstepne i jakis 3
ktorego nie pamietam i to wszystko. W porównaniu do Amicy mojej mamy to
obsługa jest banalna.

Pozdr Magda

3. Data: 2007-11-22 09:05:44

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@w...pl> wrote in news:fi1tsc$q32$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> pralki.
> Ma być wąska 40 max 45 cm. Ładowana obojętne jak i przede wszystkim

Zalezy do czego owa waskosc jest Wam potrzebna :-) My mielismy w zeszlym
roku podobny dylemat i w koncu wybralismy pralek nie tyle waska co plytka:

http://pralki-front.candy.pl/produkt/272

Sprawdzila sie znakomicie, mimo nieco mniejszego bebna. Cena na stronie
Candy sie nie sugeruj, rok temu kupilem ja za 1100 ;-)

e-Shrek

4. Data: 2007-11-22 13:19:32

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za rady. "Wąskość" jest potrzebna ze względu na brak miejsca na
szerokość. Pralka 60 cm wprawdze wchodzi na styk ale siedząc na "tronie"
dotyka się zimnej blachy bokiem tej szlachetnej części ciała ;-) a ponadto
nie ma wtedy dostępu do gniazdka na ścianie. No i trzeba siedzieć
"asymetrycznie" ;-)
Jacek

5. Data: 2007-11-22 16:01:41

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@w...pl> wrote in news:fi3vi9$gs8$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> "tronie" dotyka się zimnej blachy bokiem tej szlachetnej części ciała
> ;-) a ponadto nie ma wtedy dostępu do gniazdka na ścianie. No i trzeba

Mialem podobne manewry i wyszlo, ze przy tej siedzi sie wygodniej ;-)

e-Shrek

6. Data: 2007-11-22 16:30:22

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z pewnością tak o ile właśnie leci jakiś ciepły program ;-)
Jacek

Co to za pralka Whirlpoola ?
WC bez odpowietrzenia - przestalo dzialac (?!)
odkurzacz parowy
Ariston MBL 2023 - opinie
Mikrofalówka do zabudowy-drzwiczki na prawą stronę?